Gå til innhold
Hundesonen.no

Trenger hjelp med bur til fly


fjeldstad

Recommended Posts

Jeg skal ut og fly med hund i kabinen om noen måneder, har allerede bestilt og fått plass.

Men fikk en telefon fra sas om at buret var litt for stort, og nå har jeg vært over alt og finner ingen ting som passer deres mål som er 40x25x23.

Ikke engang sherpa bagene er innenfor disse målene.

Så er det noen som vet om noen bur i denne str?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tek ikkje SAS bur som er større enn det? :blink:

Nei. Buret jeg har var ett par cm for stort på alle sidene, og da fikk jeg en telefon om at jeg måtte bruke et annet hvis ikke fikk jeg ikke med meg hunden. Og at de målene var absolutte max mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Raksha sier, Sherpa-medium skal være liten nok, men det er sant at det store ikke går innenfor målene.

Men jeg har ihvertfall en sånn reisebag som er liten, og jeg er sikker på at den går igjennom, den har ihvertfall blitt flydd med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Raksha sier, Sherpa-medium skal være liten nok, men det er sant at det store ikke går innenfor målene.

Men jeg har ihvertfall en sånn reisebag som er liten, og jeg er sikker på at den går igjennom, den har ihvertfall blitt flydd med en gang.

Den jeg har nå er 42 lang, 26 høy og 26 bred. Men da fikk jeg som sagt telefon om denne var for stor.

Men denne er da mindre en sherpa medium så da nytter det jo ikke og komme med det heller.

Men hvilket flyselskap fløy du med da? For norwegian har litt større mål tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig. Jeg har aldri vært nødt til å oppgi mål på reisebagen på forhånd, og jeg har en sherpa medium (arvet av Raksha). Har brukt den tre ganger de siste månedene, og aldri blitt stoppet eller fått kommentarer på det. Den går helt fint under setet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig. Jeg har aldri vært nødt til å oppgi mål på reisebagen på forhånd, og jeg har en sherpa medium (arvet av Raksha). Har brukt den tre ganger de siste månedene, og aldri blitt stoppet eller fått kommentarer på det. Den går helt fint under setet.

Okei. Takk for svar :) Da får jeg kjøpe meg en slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt problem med sherpba bag inn i flyet. De vil jo at folk skal ha de baggene nettop fordi de passer målene. Og jeg har heller aldri måtte oppgi mål for å ha med i kabinen. bare vekt.

Jeg har en sånn bag i kjelleren, vil du jeg skal måle den ? den blir ikke brukt, ble brukt en gang til å hente valp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt problem med sherpba bag inn i flyet. De vil jo at folk skal ha de baggene nettop fordi de passer målene. Og jeg har heller aldri måtte oppgi mål for å ha med i kabinen. bare vekt.

Jeg har en sånn bag i kjelleren, vil du jeg skal måle den ? den blir ikke brukt, ble brukt en gang til å hente valp.

Takk for det :) Tror det går bra da, får bare kjøpe meg en slik en det burde jo gå bra om de anbefaler slike selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Tror det går bra da, får bare kjøpe meg en slik en det burde jo gå bra om de anbefaler slike selv :)

pass på å ikke kjøpe Trixie. Den var 2-3 cm for stor hele veien. Mens sherpa bagene var nøyaktig målet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pass på å ikke kjøpe Trixie. Den var 2-3 cm for stor hele veien. Mens sherpa bagene var nøyaktig målet.

Okei, takk for det. Går for en sherpa jeg da så er jeg helt sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, takk for det. Går for en sherpa jeg da så er jeg helt sikker.

Og det selger jeg! :)

Rød Sherpabag, original, godkjent for fly.

Mål: lengde 41 cm, høyde 25 cm, for dyr opp til 7,25 kg.

Den er brukt én gang og det var på fly fra Haugesund til Gardermoen, ingen uhell underveis.

Pris ny var 795,-, selges for kr 600,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det selger jeg! :)

Rød Sherpabag, original, godkjent for fly.

Mål: lengde 41 cm, høyde 25 cm, for dyr opp til 7,25 kg.

Den er brukt én gang og det var på fly fra Haugesund til Gardermoen, ingen uhell underveis.

Pris ny var 795,-, selges for kr 600,-.

min er også til salgs, prøvd å selge før men tror ikke TS oppfattet det slik :icon_confused:

Men betalte du virkelig så mye? gjorde ikke jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det selger jeg! :)

Rød Sherpabag, original, godkjent for fly.

Mål: lengde 41 cm, høyde 25 cm, for dyr opp til 7,25 kg.

Den er brukt én gang og det var på fly fra Haugesund til Gardermoen, ingen uhell underveis.

Pris ny var 795,-, selges for kr 600,-.

Bestilte meg en sherpa roll up igår jeg, ellers takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...