Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan møttes dere?

JailyTina

Recommended Posts

Jeg må bare spørre... Brukes virkelig Irc fortsatt? Husker det var kjempe pop når jeg gikk på ungdomsskolen, men har vel ikke rørt det siden den gang. :lol:

Det er akkurat nå 83 brukere på "vennekanalen min". 100 på sosialkanalen til ansatte og relasjoner til gubbens arbeidsplass. 20 på den gamle rollespillkanalen der det kan gå en uke mellom hver gang noen sier noe. 15 på den relativt nye Lindy-hop (dansing)-kanalen. 38 på den norske Ubuntu-kanalen. (og dette er halvparten av mine ti kanaler fordelt på 4 nett)

De store hordene er nok å finne mest i forbindelse med utvikling av opensource og dataparties. But there's life. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Jeg må bare spørre... Brukes virkelig Irc fortsatt? Husker det var kjempe pop når jeg gikk på ungdomsskolen, men har vel ikke rørt det siden den gang. :lol:

Takk for alle historiene! Noen av dem var bare helt priceless. :ahappy:

Jeg og Simira er på EFNet på #hundesonen :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'

*gjeipe* Jeg har IKKE kjæreste og har ikke hatt NOEN i sikte etter jeg startet på UMB... :thumbsdown::huh: Får bare ta tiden til hjelp da eller?

Er det mange som går på Ås her? Har søkt stilling der, så mulig vi ender opp der etter sommeren. Nå har jo jeg kjæreste, så den garantien har jeg ikke behov for.

Vi møttes gjennom studier. Hun var fadderen min første uken på universitetet, hehe. Det blir litt vitsing om det... at jeg trengte litt ekstra oppfølging, osv. Men, det klaffet nå ganske greit, og nå har vi vært samme noen år, er forlovet, og har bikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg jo singel, og det har jeg vært en goood stund, om enn det har vært noe av/på-greier i mellomtiden. Har ikke hatt ordentlig kjæreste(sånn at man offisielt er et par) siden mai 2008. Alle mine ekskjærester har jeg blitt kjent med over nett, først og fremst. Hamarungdom.no, nettby, blink, chat.no(faktisk!) o.l. Eller via noen jeg hadde blitt kjent med over nettet. (som da jeg skulle treffe en fyr, og fetteren hans kjørte ham, og jeg falt hodestups for fetteren i stedet. :icon_redface: )

Nå har jeg ikke hatt så innmari mange eller lange seriøse forhold heller da. Har hatt 5 forhold(der vi "offisielt" var et par), og det lengste(og siste) varte i 6 mnd. Det var han jeg ble kjent med over chat.no, og så msn. En fantastisk fyr forøvrig, det bare klaffet ikke helt for meg. :aww:

Det skal sies at jeg har dog hatt noen ikke-så-seriøse "forhold" også da, litt sånn av-og-på-greier, sånn innimellom. :P

Nå har jeg vel egentlig gitt opp litt, det er ikke så himla interessant å bruke masse tid og energi på sånt som mest sannsynlig bare renner ut i sanden uansett. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fortelle om hvordan jeg møtte xn min da :lol:

En venninne og meg skulle på fest.. jeg hadde drukket en sixpack med øl, men merket ingenting.. så jeg fant ut at SMARTE meg skulle shotte ren vikingfjord blåbær sprit.. :lol: 4 shotter senere var vi påvei til festen...

Jeg husker bare flimmer av den festen... var 20 + gutter og meg og venninnen min, himmelrike med andre ord :whistle:

Hvertfall, jeg drakk enda mer, flørtet og preiket masse med alt og alle. Men en jeg virkelig hadde sansen for han ene ja..

Innen vi skulle videre var jeg Long gone... den dag idag kan jeg ikke huske hjemveien, vet bare at en kompis av xn bar meg hjem slengt over ene skulderen :P Vel hjemme i leil ble jeg dårlig kan man si :P Husker xn satt utenfor, banket på døren og sa søte ting, så forsvant jeg helt. Våknet dagen etterpå, hvor jeg lurte på hva i ALLVERDEN dette mennesket på andre siden av sengen var.. :lol:

Lusket bort til mams i jakt på paracet :whistle:

Var overbevist om at han het Kim, men neida... han het visst Kevin, det fant jeg ut en stund etterpå gitt :P:lol: Han hadde funnet nr mitt han, for jeg var visst veldig søt. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Møttes på 'stripa' tidlig i fjor :) Var ute med min eks å kjørte, så kom han (som var kompis med min eks da) å stilte seg ved siden av oss for å prate. Slik gjorde han flere ganger. Og til sist, når han satt på med meg å kjørte, å vi skulle hjelpe en annen kompis som satt fast i snøen med sin bil, så kysset han meg bare, å siden har bare alt gått rette veien :):wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Skulle ønske jeg kunne tilføye noe morsomt til denne tråden, men dessverre! Ikke har jeg kjæreste, og ikke vil jeg ha noen heller. Har hatt én, og det eneste jeg lærte av det er at jeg trives best uten.

Ikke missforstå, han var en fantastisk snill fyr. Vi møttes i 3. klasse, var venner i 6-7 år før vi ganske plutselig fikk noen rare følelser, og ble sammen. Jeg visste vel ikke egentlig at vi var det en gang, men det visste han veldig godt. Også var vi det da, i noen lykkelige måneder. Så ble det plutselig rart og kjedelig, og jeg gjorde det slutt like fort som vi ble sammen. Siden det har jeg vært lykkelig singel, og jeg håper for all del ikke at det forandrer seg. Ser for meg at jeg fint kan leve resten av livet med en hund og noen kjendiser jeg kan forelske meg i sånn på avstand.

Men, etter å ha lest deres historier, skal jeg aldri si aldri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

IA: Man må kysse mange frosker serru. Nå har jeg vært sammen med mannen min i 11 år, men jeg har jo hatt noen kjærester og samboere før han. En kjærest møtte jeg på flyet mellom gatwick og oslo. En møtte jeg på en fest for westerdals reklameskole hvor han var en kompis av broren til en venninde av kjæresten min, fra kenya. Et par kjekke mannfolk møtte jeg på jobb. En sjekka jeg opp på utendørskonsert pga regnvær og han hadde paraply.. Så det er mange muligheter. Jeg har aldri havnet i forhold pga alkohol, sex eller internett, så jeg har vært nødt til å være særdeles kreativ i alle andre samenhenger :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Kanskje på tiden med en oppdatering her også. Shero: Shero er nå 11 år og pensjonist. Han har vært pensjonert fra agility konkurranse siden 2022, men har fått gå blåbær med mamma, men etter at han begynte å halte i ett løp i sommer er han heltidspensjonist. Før han ble pensjonert rakk han å delta på ett NM, hvor vi kom igjennom 1. løp. Han har fått prøvd seg på nose work, men vi sliten med at han skal appotere luktboksne så det er lagt litt på hyllen til jeg finner en løsning. Eskene skal uansett enten stås på eller etes opp så... Han har også fått prøvd seg på svømming, han vet ikke om han er helt fan av å svømme hvor han ikke kan stå.M Mamma og Shero. Shero & Max er slitene etter NM  Max: Max er nå 6 1/2 år gammel (hvor tiden flyr). Han bommet på stigefelt i sommer og traff, så nå er vi klasse 3 på heltid. Stigefelt brenner vist, hilsen Max. Max er en fin storebror til Yoshi og er glad han endelig har fått noen å leke med. Jeg har vært instruktør i agility i høst, og Max stilte opp som lånehund siste gangen. Veldig moro at han er trygg nok til å gå, siden sist jeg prøve å få han til å gå med noen utenom familen løp han rett til meg. Vi har også vært innom Sheltie-VM i Kongsvinger hvor vi hadde mye fint, men ikke full klaff.  Max på Sheltie-VM Max og Yoshi
    • Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...