Wanderlust Skrevet 2. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2011 I helgen var det sporkurs i regi av Kruttlappen hundeskole. Supra Supra og Anniken Peggy Peggy og Camilla Chilli Chilli og meg Mali og Lise (mon tru om vi fikk lurt henne inn hit?) Vibeke og Tessie *Dele opp* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 2. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2011 Kursets sjarmis nstruktøren gikk med Peggy, mens Camilla lå i skogen Jeg delte hytte med Anniken og Camilla, og vi levde campinglivet Alle bildene ligger på hjemmesiden i eget album. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 2. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2011 Øl og vin det går i ser jeg? Hvordan gikk tvangsdrikkingen? Og bildene dine er nydelige som vanlig! Så ut som dere koste dere skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 2. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2011 Flotte bilder! Gøy å se bilder av goeste Supraen Og så er det godt å se at hun får komme opp på armen, lille lommebelgeren Det var perfekt belønning på agilitybanen, å få hoppe opp i armene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 2. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2011 Jeg har også noen bilder! Alle bildene kan dere se i bloggen (trykk på banneret). Supra ser på at Anniken forsvinner inn i skogen Ivrig sporfinner! Peggy ser på at jeg valser rundt inni skogen Chilli går spor Mali går spor Tessie Skravlegjengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 2. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2011 Flotte bilder! Gøy å se bilder av goeste Supraen Og så er det godt å se at hun får komme opp på armen, lille lommebelgeren Det var perfekt belønning på agilitybanen, å få hoppe opp i armene mine Noen ganger har man liksom ikke noe valg. Selvom hun ble "invitert" på dette bilde, så hender det at hun bare kommer sprettende Masse fine bilder, Monica og Soppen Nå venter vi bare på bildene til Breton Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 2. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2011 Breton er den som lånte kameraet mitt og tok bildene av meg og Chilli Spørs vel om hun fikk tatt så mange bilder med eget kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2011 Kjempefine bilder, ser ut som et supert kurs Og veldig vakre flinke hunder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
breton Skrevet 2. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2011 Jeg har noen få bilder, men jeg glemte rent å bruke kameraet mitt - jeg hadde jo stadig ett mellom hendene. Men det gjør jo ikke noe når dere har tatt så flotte bilder. Jeg vil gjerne låne de dere har tatt av meg og Tessie om det er i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 2. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2011 Helt i orden med lån av bilder Og der fikk jeg bekreftet at jeg har satt feil navn på frøkena di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
breton Skrevet 2. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2011 Helt i orden med lån av bilder Og der fikk jeg bekreftet at jeg har satt feil navn på frøkena di Tusen takk . Det var ment å være diskret, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 2. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2011 Lån av meg og! *endrer navn jeg også* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
breton Skrevet 2. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2011 Lån av meg og! *endrer navn jeg også* Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisk Skrevet 2. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2011 Så morsomt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTwo Skrevet 2. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2011 Det gjorde virkelig det! Og sånt nydelig lys som det er i sånne skoger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 4. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2011 Så gøy det så ut! Spesielt med hyttetur også JEG OG VIL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar