Gå til innhold
Hundesonen.no

Anette og Amiga flytter!

Anette

Recommended Posts

Idag tok jeg over nøklene til vår nye leilighet :D

Her kommer litt bilder med min mor i nærmest alle bilder og hundene :P

Skal oppdatere til helga med bilder etter en del møbler kommer.

Også en oppgave til sonisene: hva slags gardiner passer på kjøkkenet? mamma skal sy!

Her har vi pakket ut penservice og mamma poserer

IMG_0105.JPG

Drikke kaffe i kjøkkenkroken

IMG_0106.JPG

Leke under benken :P

IMG_0107.JPG

Sofakrok

IMG_0110.JPG

Boblebad :hyper:

IMG_0108.JPG

Bad :wub:

IMG_0109.JPG

Tv krok med utgang til stor terasse som jeg glemte å ta bilde av!

IMG_0111.JPG

Peis

IMG_0113.JPG

Amiga krok

IMG_0115.JPG

Utsikt fra tv bordet mot kontor krok + amiga krok.

IMG_0114.JPG

Mamma begynte å innse hun var i alle bildene snart på soverommet :P

IMG_0117.JPG

Soverom

IMG_0118.JPG

Amiga og Foxi lekte inn stua :D

IMG_0119.JPG

så jah, tips til stoff gardiner på kjøkken? Stue må jeg se litt ann tror jeg. Kommer som sagt mer bilder etter helga :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, det var en fin leilighet :) likte kjøkken inndredningen, hele badet, digget boblebadet og fancy bak ovn tingen i stua :D

vet ikke helt åssen gardiner jeg, kommer litt ann på åssen farge det er på resten av møblene dere skal ha der :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker badet ditt :lol:

:D du skal få lov til å låne det når du er på besøk :P det har egen fjernkontroll :aww:

Knallfint!

takk :D

ååå, det var en fin leilighet :) likte kjøkken inndredningen, hele badet, digget boblebadet og fancy bak ovn tingen i stua :D

vet ikke helt åssen gardiner jeg, kommer litt ann på åssen farge det er på resten av møblene dere skal ha der :ahappy:

kjøkkenet blir som det blir. med bordet der ol. Så hvitt interiør med brune ting er det vel :P

Kjøkkenkroken/spisebordet er så koselig og godt å sitte ved så det blir nok beholdt :D

Grugleder meg litt til å sove alene der i helgen :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøkkenet blir som det blir. med bordet der ol. Så hvitt interiør med brune ting er det vel :P

Kjøkkenkroken/spisebordet er så koselig og godt å sitte ved så det blir nok beholdt :D

Grugleder meg litt til å sove alene der i helgen :o

Om du skal ha brunt på kjøkkenet så ville jeg valgt noen gardiner som tar opp den brunfargen. Enten i hovedfarge med hvitt mønster, eller hvite med brunt mønster. Kan også tenke meg enten kraftige gardiner, som i veldig tykke, i lin, eller noe tynne gjennomsiktige =) Synes spisebord og benk var veldig ubestemmelig i fargen.. OG så skal du vel kanskje ha noe grytekluter og tørkehåndkle og slikt? Da ville jeg valgt noen gardiner som vil gå i samme farge som det =) Evt så er det veldig fargeløst, så om du velger å ha røde eller turkise gardiner, med innslag av rødt og turkis på kjøkkenet i form av grytekluter og slikt, og kanskje noe puter i spisebordbenkene?

Litt vanskelig å vite nøyaktig uten å være der å se selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så veldig bra ut! Gardiner tror jeg at jeg ville hatt noe i lyse farger, feks beige, hvitnyanser eller noe med lyst mønster. :)

mhm... liker lyst :P

Om du skal ha brunt på kjøkkenet så ville jeg valgt noen gardiner som tar opp den brunfargen. Enten i hovedfarge med hvitt mønster, eller hvite med brunt mønster. Kan også tenke meg enten kraftige gardiner, som i veldig tykke, i lin, eller noe tynne gjennomsiktige =) Synes spisebord og benk var veldig ubestemmelig i fargen.. OG så skal du vel kanskje ha noe grytekluter og tørkehåndkle og slikt? Da ville jeg valgt noen gardiner som vil gå i samme farge som det =) Evt så er det veldig fargeløst, så om du velger å ha røde eller turkise gardiner, med innslag av rødt og turkis på kjøkkenet i form av grytekluter og slikt, og kanskje noe puter i spisebordbenkene?

Litt vanskelig å vite nøyaktig uten å være der å se selv :)

Skal ta mer bilder med bedre kamera i helgen :P

Der var det dritfint! :) Du er heldig ;)

Gardiner: Kanskje noe brunt ja eller noe lyst, rolig grønt slik som mosaikken ved vasken(på veggen ved kjøkkenbenken). Den er vel grønnaktig? Mulig lyset lurer meg... :P

takker :D

lyset lurer nok mange, siden jeg tok med crapokamera :P

Mamman din så snill ut, å leiligheta va KJÆMPE fin :)

haha, nå lo mamma godt :P hun ser ut som hun er satt inn på siste passbilde og jeg måtte love jeg aldri viste det til noen som sa hun så søt og snill ut :P

Der var det skikkelig fint :) Har dere kjøpt? Hvor? (er ikke så mye i akkurat nå tråden...)

Mammaen din ser skikkelig koselig ut :hug:

Leier bare (til vi kjøper noe om en stund :P ) på Fjellhamar i Lørenskog! :)

sinnsykt fin leilighet! :D

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjempefin leilighet Anette! Jeg syns du BARE skal glede deg jeg ;)

hehe, takker :wub: , er litt skummelt å sove der alene. Men hjelper jo med Amiga og at jeg har en del ting der da :P

gleder meg virkelig til å bare booo der, men det er litt over en måned til *utolmodig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...