Gå til innhold
Hundesonen.no

Anette og Amiga flytter!

Anette

Recommended Posts

Idag tok jeg over nøklene til vår nye leilighet :D

Her kommer litt bilder med min mor i nærmest alle bilder og hundene :P

Skal oppdatere til helga med bilder etter en del møbler kommer.

Også en oppgave til sonisene: hva slags gardiner passer på kjøkkenet? mamma skal sy!

Her har vi pakket ut penservice og mamma poserer

IMG_0105.JPG

Drikke kaffe i kjøkkenkroken

IMG_0106.JPG

Leke under benken :P

IMG_0107.JPG

Sofakrok

IMG_0110.JPG

Boblebad :hyper:

IMG_0108.JPG

Bad :wub:

IMG_0109.JPG

Tv krok med utgang til stor terasse som jeg glemte å ta bilde av!

IMG_0111.JPG

Peis

IMG_0113.JPG

Amiga krok

IMG_0115.JPG

Utsikt fra tv bordet mot kontor krok + amiga krok.

IMG_0114.JPG

Mamma begynte å innse hun var i alle bildene snart på soverommet :P

IMG_0117.JPG

Soverom

IMG_0118.JPG

Amiga og Foxi lekte inn stua :D

IMG_0119.JPG

så jah, tips til stoff gardiner på kjøkken? Stue må jeg se litt ann tror jeg. Kommer som sagt mer bilder etter helga :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, det var en fin leilighet :) likte kjøkken inndredningen, hele badet, digget boblebadet og fancy bak ovn tingen i stua :D

vet ikke helt åssen gardiner jeg, kommer litt ann på åssen farge det er på resten av møblene dere skal ha der :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker badet ditt :lol:

:D du skal få lov til å låne det når du er på besøk :P det har egen fjernkontroll :aww:

Knallfint!

takk :D

ååå, det var en fin leilighet :) likte kjøkken inndredningen, hele badet, digget boblebadet og fancy bak ovn tingen i stua :D

vet ikke helt åssen gardiner jeg, kommer litt ann på åssen farge det er på resten av møblene dere skal ha der :ahappy:

kjøkkenet blir som det blir. med bordet der ol. Så hvitt interiør med brune ting er det vel :P

Kjøkkenkroken/spisebordet er så koselig og godt å sitte ved så det blir nok beholdt :D

Grugleder meg litt til å sove alene der i helgen :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøkkenet blir som det blir. med bordet der ol. Så hvitt interiør med brune ting er det vel :P

Kjøkkenkroken/spisebordet er så koselig og godt å sitte ved så det blir nok beholdt :D

Grugleder meg litt til å sove alene der i helgen :o

Om du skal ha brunt på kjøkkenet så ville jeg valgt noen gardiner som tar opp den brunfargen. Enten i hovedfarge med hvitt mønster, eller hvite med brunt mønster. Kan også tenke meg enten kraftige gardiner, som i veldig tykke, i lin, eller noe tynne gjennomsiktige =) Synes spisebord og benk var veldig ubestemmelig i fargen.. OG så skal du vel kanskje ha noe grytekluter og tørkehåndkle og slikt? Da ville jeg valgt noen gardiner som vil gå i samme farge som det =) Evt så er det veldig fargeløst, så om du velger å ha røde eller turkise gardiner, med innslag av rødt og turkis på kjøkkenet i form av grytekluter og slikt, og kanskje noe puter i spisebordbenkene?

Litt vanskelig å vite nøyaktig uten å være der å se selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så veldig bra ut! Gardiner tror jeg at jeg ville hatt noe i lyse farger, feks beige, hvitnyanser eller noe med lyst mønster. :)

mhm... liker lyst :P

Om du skal ha brunt på kjøkkenet så ville jeg valgt noen gardiner som tar opp den brunfargen. Enten i hovedfarge med hvitt mønster, eller hvite med brunt mønster. Kan også tenke meg enten kraftige gardiner, som i veldig tykke, i lin, eller noe tynne gjennomsiktige =) Synes spisebord og benk var veldig ubestemmelig i fargen.. OG så skal du vel kanskje ha noe grytekluter og tørkehåndkle og slikt? Da ville jeg valgt noen gardiner som vil gå i samme farge som det =) Evt så er det veldig fargeløst, så om du velger å ha røde eller turkise gardiner, med innslag av rødt og turkis på kjøkkenet i form av grytekluter og slikt, og kanskje noe puter i spisebordbenkene?

Litt vanskelig å vite nøyaktig uten å være der å se selv :)

Skal ta mer bilder med bedre kamera i helgen :P

Der var det dritfint! :) Du er heldig ;)

Gardiner: Kanskje noe brunt ja eller noe lyst, rolig grønt slik som mosaikken ved vasken(på veggen ved kjøkkenbenken). Den er vel grønnaktig? Mulig lyset lurer meg... :P

takker :D

lyset lurer nok mange, siden jeg tok med crapokamera :P

Mamman din så snill ut, å leiligheta va KJÆMPE fin :)

haha, nå lo mamma godt :P hun ser ut som hun er satt inn på siste passbilde og jeg måtte love jeg aldri viste det til noen som sa hun så søt og snill ut :P

Der var det skikkelig fint :) Har dere kjøpt? Hvor? (er ikke så mye i akkurat nå tråden...)

Mammaen din ser skikkelig koselig ut :hug:

Leier bare (til vi kjøper noe om en stund :P ) på Fjellhamar i Lørenskog! :)

sinnsykt fin leilighet! :D

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjempefin leilighet Anette! Jeg syns du BARE skal glede deg jeg ;)

hehe, takker :wub: , er litt skummelt å sove der alene. Men hjelper jo med Amiga og at jeg har en del ting der da :P

gleder meg virkelig til å bare booo der, men det er litt over en måned til *utolmodig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...