Anette Skrevet 26. April 2011 Rapporter Skrevet 26. April 2011 Lang tunge? Trener dekk Happy face! 3 gode venner løper side om side Trente BAK med Foxi med noen ekstra hunder rundt, her er da foxi i svevet bakover Hazel sitter og nibler på godbiten istedenfor mine to som det sier JAFS fra Fellesdekk Foxi ble brukt som kleshenger for halsbånd Hazel før vask Dum,dummere, dummest på ei rekke (kallenavnene dems) Amiga ble plutselig veldig liten trene mamma, treneeee d'oh og dette var siste bildet før kamera ble fult
Anette Skrevet 26. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 26. April 2011 Så ut som om de virkelig koste seg ! mhm, jordetur er gull
Cams Skrevet 26. April 2011 Rapporter Skrevet 26. April 2011 Så fine bilder! Hvor gammel er Amiga? Syns hun så fryktelig valp ut på de siste bildene!
Anette Skrevet 26. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 26. April 2011 Så fine bilder! Hvor gammel er Amiga? Syns hun så fryktelig valp ut på de siste bildene! 1 år og snart en måned. Men noen mistet ALL pelsen og ser bare mer og mer og mer valp ut de siste mnd blir jo nesten flau fordi hun ser sånn ut nå Så den lille skrella tingen skal stilles ut i helga, burde gått valpeklasse Dette er 13. mars rett før hun begynte å felle
Cams Skrevet 26. April 2011 Rapporter Skrevet 26. April 2011 Ahhh, hahaha, ja. Dakota hadde en sånn periode i fjor rundt høsten. Herregud som hun så ut. Så helt mishandlet ut, hun manglet jo ALL pelsen omtrent, satt bare igjen med fint lag underull. Vi lurte jo på om det var noe med foret hennes, haha. Men som en trøst så vokser det fint ut igjen. Myk blir pelsen også.
Anette Skrevet 26. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 26. April 2011 Ahhh, hahaha, ja. Dakota hadde en sånn periode i fjor rundt høsten. Herregud som hun så ut. Så helt mishandlet ut, hun manglet jo ALL pelsen omtrent, satt bare igjen med fint lag underull. Vi lurte jo på om det var noe med foret hennes, haha. Men som en trøst så vokser det fint ut igjen. Myk blir pelsen også. Ja, synes bare det kan gå litt fortere Hun ser direkte rar ut med bare dekkhår igjen også så skrekkelig tynn man ser muskler og dekkhår bare
TeamTwo Skrevet 27. April 2011 Rapporter Skrevet 27. April 2011 Fine bilder Så ut som en skikkelig deilig jordetur det Anette (Nå har bonden pløyd opp "mitt" jorde, så nå er det slutt på sånn morro helt fram til høsten )
Anette Skrevet 27. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 27. April 2011 Fine bilder Så ut som en skikkelig deilig jordetur det Anette (Nå har bonden pløyd opp "mitt" jorde, så nå er det slutt på sånn morro helt fram til høsten ) Sist år så pløyde og sådde de en gang så lot de det være eng. Håper den bare forblir eng iår
TeamTwo Skrevet 27. April 2011 Rapporter Skrevet 27. April 2011 Sist år så pløyde og sådde de en gang så lot de det være eng. Håper den bare forblir eng iår Krysser fingre og tær for deg og jordet "ditt" jeg Anette
Bisk Skrevet 2. Mai 2011 Rapporter Skrevet 2. Mai 2011 Åh, så søte de er Så ut som de koste seg skikkelig!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar