Gå til innhold
Hundesonen.no

Hazel, Amiga og Foxi på tur


Anette

Recommended Posts

DSC_0533.JPG

DSC_0534.JPG

DSC_0554.JPG

Lang tunge?

DSC_0568.JPG

Trener dekk

DSC_0574.JPG

Happy face!

DSC_0577.JPG

3 gode venner løper side om side :wub:

DSC_0581.JPG

Trente BAK med Foxi med noen ekstra hunder rundt, her er da foxi i svevet bakover :P

DSC_0584.JPG

Hazel sitter og nibler på godbiten istedenfor mine to som det sier JAFS fra :P

DSC_0590.JPG

DSC_0596.JPG

Fellesdekk :D

DSC_0601.JPG

Foxi ble brukt som kleshenger for halsbånd :lol:

DSC_0605.JPG

Hazel før vask

DSC_0607.JPG

Dum,dummere, dummest på ei rekke :lol: (kallenavnene dems)

DSC_0610.JPG

Amiga ble plutselig veldig liten :P

DSC_0628.JPG

trene mamma, treneeee

DSC_0627.JPG

d'oh

DSC_0633.JPG

og dette var siste bildet før kamera ble fult :P

DSC_0640.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine bilder!

Hvor gammel er Amiga? Syns hun så fryktelig valp ut på de siste bildene!

1 år og snart en måned. Men noen mistet ALL pelsen og ser bare mer og mer og mer valp ut de siste mnd :lol: blir jo nesten flau fordi hun ser sånn ut nå :P

Så den lille skrella tingen skal stilles ut i helga, burde gått valpeklasse :lol:

Dette er 13. mars rett før hun begynte å felle :P

DSC_0577.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh, hahaha, ja. Dakota hadde en sånn periode i fjor rundt høsten. Herregud som hun så ut. Så helt mishandlet ut, hun manglet jo ALL pelsen omtrent, satt bare igjen med fint lag underull. Vi lurte jo på om det var noe med foret hennes, haha. Men som en trøst så vokser det fint ut igjen. :) Myk blir pelsen også. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh, hahaha, ja. Dakota hadde en sånn periode i fjor rundt høsten. Herregud som hun så ut. Så helt mishandlet ut, hun manglet jo ALL pelsen omtrent, satt bare igjen med fint lag underull. Vi lurte jo på om det var noe med foret hennes, haha. Men som en trøst så vokser det fint ut igjen. :) Myk blir pelsen også. :ahappy:

Ja, synes bare det kan gå litt fortere :getlost: Hun ser direkte rar ut med bare dekkhår igjen også så skrekkelig tynn :P man ser muskler og dekkhår bare :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder :wub:

Så ut som en skikkelig deilig jordetur det Anette :D

(Nå har bonden pløyd opp "mitt" jorde, så nå er det slutt på sånn morro helt fram til høsten :( )

Sist år så pløyde og sådde de en gang så lot de det være eng. Håper den bare forblir eng iår :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Veldig nydelig.
    • I natt var jeg kjempeheldig, for jeg fikk en venninne på besøk, og hun bare: kan hun ikke overnatte hos oss? Jeg bare JAAAAAAA:) Så jeg har sovet MASSE- og det trengte jeg.  Deilig at tassen din også sover gjennom natta nå. (nesten)
    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...