Gå til innhold
Hundesonen.no

Presentasjon

ThomasS

Recommended Posts

Hei! Jeg heter Thomas og har pr idag 3 hunder. Pia er en rottweiler på 8 år. Med Pia har det blitt mest lydighet og hun er nå N S LCH, men har også trent en del spor. Bare konkurrert en gang og har opprykk til kl.C.

Pax er en strihåret vorsteher på 1,5 år. Pax brukes til jakt og hundekjøring. I høst debuterte han på jaktprøve og tok sin 2UK på lavland.

Pavlov er nyeste tilskuddet til "flokken", han er en Border collie på 4 mnd. Planen er at han skal bli min nye konkurransehund i lydighet og spor, men vi skal nok også prøve oss i sauehagen. Pia er klikkertrent de siste 5-6 årene, mens begge unggutta er klikkertrent fra starten av. Jobber som instruktør for Canis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som om jeg føler at du og Fanny har en conection! Er min spådom feil? :)

Velkommen skal du være! Så artig med TO klikker instruktører på samme dag da!! Vi må jo ha vunnet i lotto eller noe!! :(

(glede seg til diskusjoner i treningsforumet!! :()

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen :)

Håper du kommer til å trives her inne!

Har på følelsen at du og Fanny kjenner hverandre? :(

Sett gjerne ut bilder av hundene dine!

Var en tur inne på siden din og så nå, du har noen fine hunder :(

(og adressen starter på det samme som Fanny sin, så jeg tror vi har rett Silje :()

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg heter Thomas og har pr idag 3 hunder. Pia er en rottweiler på 8 år. Med Pia har det blitt mest lydighet og hun er nå N S LCH, men har også trent en del spor. Bare konkurrert en gang og har opprykk til kl.C.  

Pax er en strihåret vorsteher på 1,5 år. Pax brukes til jakt og hundekjøring. I høst debuterte han på jaktprøve og tok sin 2UK på lavland.  

Pavlov er nyeste tilskuddet til "flokken", han er en Border collie på  4 mnd. Planen er at han skal bli min nye konkurransehund i lydighet og spor, men vi skal nok også prøve oss i sauehagen. Pia er klikkertrent de siste 5-6 årene, mens begge unggutta er klikkertrent fra starten av. Jobber som instruktør for Canis.

Velkommen hit! Håper du vil trives her. Regner med at det er du som er sambo til Fanny. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...