Carina Skrevet 7. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2011 Fiiiine, fine Casper! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 7. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2011 Fiiiine, fine Casper! Tusen tack för goda ord Carina och jag är såklart enig med dig. Casper är väldigt fin tack och lov för det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 2. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Nu är det dags för fler bilder här. Casper har verkligen växt, det var något som kom som en chock för mig då jag mötte upp med honom på D4A och fick se de andra hundarna. OJ som han har vuxit är ju inte så lätt att se när man inte har andra att jämföra med men då fick jag se det. Han har vuxit förbi både papsen och syster med god marginal Det var inte vår utställningsdag denna gången då han var för stor modell för dommarens smak, så då vet vi det. Bara att pröva igen. Bilderna är tyvärr oklara och dåliga då det var väldigt dimmigt här, men lägger ut dem iallafall eftersom att motivet är så fint Avslutar med den här bilden av min finaste prins och hästisarna i sol och vind... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 fineste! Rar dommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 2. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Nu är det dags för fler bilder här. Casper har verkligen växt, det var något som kom som en chock för mig då jag mötte upp med honom på D4A och fick se de andra hundarna. OJ som han har vuxit är ju inte så lätt att se när man inte har andra att jämföra med men då fick jag se det. Han har vuxit förbi både papsen och syster med god marginal Det var inte vår utställningsdag denna gången då han var för stor modell för dommarens smak. Men vi ska pröva igen Bilderna är tyvärr väldigt oklara men lägger ut dem iallafall eftersom att motivet är så fint Avslutar med den här bilden av min finaste prins och hästisarna i sol och vind... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 3. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2011 Blitt stoooor jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 18. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2011 Nu är det snart jul och därför vill jag och Casper slänga in en liten jul hälsning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 13. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Nya bilder av Casper som njuter vinterdagar med snö 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Nyyyyydelig han elsker snø han der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildah Skrevet 14. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2012 Må bare kommentere her også: Nydelige bilder av en nydelig gutt Rina hilser og sier at hun gjerne skulle kommet og lekt i snøen med ham! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 14. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2012 Fine bilder av en fin gutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 14. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2012 Han er så vanvittig fin, han der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 14. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2012 Nyyyyydelig han elsker snø han der! Tack Lola Jaaa snö är superkul det tycker han, vattenpölar också för den delen haha... Må bare kommentere her også: Nydelige bilder av en nydelig gutt Rina hilser og sier at hun gjerne skulle kommet og lekt i snøen med ham! Tusen tack snälla Casper hälsar och säger att Rina är mer än välkommen hit och leka i snön med honom Fine bilder av en fin gutt Tack för det Lill! Han er så vanvittig fin, han der! Å för en koselig kommentar, tusen tack det värmer gott Jag är såklart helt enig med dig... och det är nog Casper också tänker jag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballong Skrevet 14. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2012 Så søt han er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 14. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2012 Så søt han er Visst är han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 14. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2012 Fine Casper! Dere har myyye, deilig snø! Her er det ganske lite og det meste er nedtråkka, hardt og glatt nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 14. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2012 Fine Casper! Dere har myyye, deilig snø! Her er det ganske lite og det meste er nedtråkka, hardt og glatt nå.. ! Jaa vi har endel snö här, till Casper sin stora glädje hihi... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 8. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2012 Nu är det tid för lite nya bilder tänker jag! Bilderna är tagna idag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 8. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2012 Wow! For en vakker, vakker hund 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 8. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2012 Han har virkelig skikkelig manke den gutten! Vakker er han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 8. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2012 kjempenydelig hund herlige bilder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 8. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2012 Kjempefine bilder du har tatt!!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 8. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2012 Såå nydelig han er! :D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 8. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2012 Han er fantastisk nydelig, og den pelsen hans er jo bare helt wow! Skal han stilles noe i år eller? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 8. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2012 Wow! Caspergutten har blitt mann jo! Kjempefine bilder av astronauten 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts