Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei Fra Rogaland!


Japanhua

Recommended Posts

Heisann!

Her er jeg, gift kvinne med sønn og to hunder.

Tenkte å melde meg inn her, og se om taket er høyt nok for en "nybegynner" :)

Hundene mine er blandinger, den ene av Golden Retriever, Buhund og Setter (4 år)

og den andre av Japansk Spisshund og Chihuahua (2år)

Vi bor landlig til i Klepp Kommune i Rogaland, og bruker lokalområdene flittig til turgåing.

Kommer nok til å spør og grave på diverse tema, og satser på gode svar (som jeg har observert i de postene jeg allerede har lest) :)

På gjenhør! :ahappy:Chivas.jpg

NuNu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og velkommen :)

Jeg vil også gjerne se mer bilder, de hørtes uvanlige ut de miksene der.

Jeg tror takhøyden her er omtrent så høy som man "fortjener" jeg, er man snill og grei, og har hodet sånn nogenlunde riktig plassert på skuldrene, blir man tatt riktig så godt imot, det er iaf. min erfaring, og jeg har møtt masse trivelige folk her på veldig kort tid :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen! Vil gjerne se flere bilder av hundene dine. Ser ikke helt hvordan de rasene har klart å få frem den første hunden der! :P:)

Klart du skal få se flere bilder :) Var faktisk leieboerene våre som hadde kullet, så hun har vi fulgt fra første dag av :)

IMG_1879.jpg

Som valp

xp10046.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den minste ser man jo godt at der Chi i, søt liten sak :)

Men den største... Jeg ser en pen liten tricolor BC jeg, som valp også. Skikkelig merkelige greier at de tre rasene gir en sånn hund. Hvordan ser/så kullsøsken ut?

Men pen var han (?), det er sikkert :ahappy:

Og jeg er bare litt inhabil da :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har full forståelse for at dere tillegger BC til Chiva( ei tispe faktisk :) ) Flere som gjør det.

Hun er blandet 50% Golden og 25/25 setter/buhund. Kullsøsknene var enten svarthvit eller tricolor.

Mora så ut som en litt stor, hvit buhund med svarte spetter på ryggen, skal prøve å finne bilde av henne også :)

Og takk, synes også de er noen deilige skapninger! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...