Tonje Skrevet 15. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2011 Jeg har masse ledig tid i neste uke og er gjerne med for å trene da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ina killingberg Skrevet 15. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2011 jeg blir gjerne med å trener Hedda 7 mnd, og trenger båndtrening/sosialtrening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 16. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2011 Jeg er gjerne med å trener jeg. Men de faste treningene gikk over til å kun være sitte-på-plenen-og-la-hundene-løpe-treff, og det gidder jeg ikke kjøre en halvtime for. Men om noen har lyst til å møtes for å trene lydighet/hverdagslydighet er jeg med Jeg drar ikke herfra før lille julaften og er tilbake en gang i romjula. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 16. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2011 Jeg har veldig lyst til å trene lydighet iallefall! Trenger masse hjelp å, aner jo ikke hva jeg driver med Er kjekt å trene med litt forstyrrelse også, ting fugerer fint på stua, så kommer vi ut.... Jeg jobber nesten ingen ting når jeg er hjemme, så jeg kan stort sett når som helst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 16. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2011 Tinka og jeg kommer hjem sent den 19. og skal være i Trøndelag helt til 6. januar, så vi blir gjerne med på en lydighetstrening eller to! Må bare planlegges bittelitt i forveien, så jeg er sikker på at jeg kan låne bil og slikt, men det ordner seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 16. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2011 Hva med onsdag? Halv 6? Jeg jobber, så jeg har ikke sjangs før kl 5, men jeg blir betraktlig trivligere om jeg rekker å spise litt først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 17. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2011 Onsdag høres bra ut! Skal bare dobbeltsjekke seinere i dag med jobben, men jobber så lite så tror det går bra ja Selvfølgelig skal du få spise litt først! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 17. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2011 Onsdag kan nok jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 18. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2011 onsdag er perfekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 18. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2011 Æh, trodde jeg svarte på denne, men det gjorde jeg altså ikke! Uansett, jeg må høre litt med hvilke planer foreldrene mine har først, om jeg kan låne bil osv. Jeg tror kanskje jeg skal til Trondheim på onsdag formiddag, og da passer det i grunnen ikke sånn innmari bra å trene på ettermiddagen, men jeg får se. Skal si fra så snart jeg vet sikkert, i alle fall! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 18. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2011 Jeg jobber, så jeg kan ikke formiddagen. Men dere kan jo trene uten meg Velg det som passer best for flest dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 18. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2011 For meg har det ikke noe å si, er ledig hele dagen jeg, men har nok lettere for å låne bil på ettermiddagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 19. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2011 Kan godt ta ettermiddagen for min del også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 20. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2011 Betyr det at det ble halv 6? Og hvor? Samme sted som vanlig (Rotvoll)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 20. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2011 Ja, halv 6 passer bra for meg Plasser er ikke jeg så oppdatert på, men hvis det er lys på rotvoll er vel det like greit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 20. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2011 Jeg ser nå at jeg ikke har mulighet til å komme i morgen, dessverre. Bilene er opptatt på formiddagen, og på ettermiddagen/kvelden er jeg inkludert i andre planer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 20. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2011 Halv 6 passer bra. Er det lys nedi parkeringshuset ved Rotvoll mon tro? Da kan vi jo være der. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 21. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2011 Det er lys neddi der ja. Vet ikke hvor populært det er at vi er der, men har ikke fått noen klager hittil så Vi kan jo si vi møtes der? Men jeg syns vi skal parkere på gjesteparkeringen oppe. Jeg gjør ihvertfall det. Blir ikke langt fra bilene å gå ned trappene der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 21. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2011 Er det der vi var I sommer vi parkerer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 21. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2011 Ja, samme stedet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 21. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2011 Okei Da finner jeg vel parkeringshuset ganske greit når jeg går derfra da? Ante ikke at det var no parkeringshus i nærheten der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 21. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2011 Parkeringshuset er under (parker litt lenger ned mot statoilbygget enn der vi var), så vi kan gi bikkjene pause i bilen og bare gå ned trappa så vi slipper at det er så glatt der vi trener. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Trener dere noe for tiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Trener dere noe for tiden? Hvis man kan er man vel med hvis det skjer noe? Noen som blir med på torsdag? 17-18 tiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 4. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2012 Jeg blir gjerne med, men er det noen som har en adresse jeg kan plugge inn på gps'en? Sitter på mobilen så å gå gjennom alle sidene i tråden tar sånn tid... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts