Kristiin Skrevet 14. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. September 2011 Krelise: Tror det er litt lurt og sjekke tråden her før du møter opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 14. September 2011 Rapporter Share Skrevet 14. September 2011 Sjekker den først hver gang, hehe. Men jeg selv skriver jo ikke nødvendigvis her før jeg møter opp, så da regner jeg ikke med at alle andre gjør det heller. Er jo ikke så farlig da, tar jo bare en tur langs ladestien i steden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 14. September 2011 Rapporter Share Skrevet 14. September 2011 Eh. Hvis noen lurte på hvorfor jeg ikke dukket opp, så er det fordi jeg var opptatt med å få hjelp til å få dyttet den de to metrene tilbake til parkeringsplassen, mens jeg hadde litt noia fordi den lukta brent og sannsynligvis ville eksplodere når som helst. Nå har en mann sett på den. Den er helt fin, men liker ikke å bli startet uten å ha gassen og kløtsjen helt inne. Det var en kul trening, altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 14. September 2011 Rapporter Share Skrevet 14. September 2011 Eh. Hvis noen lurte på hvorfor jeg ikke dukket opp, så er det fordi jeg var opptatt med å få hjelp til å få dyttet den de to metrene tilbake til parkeringsplassen, mens jeg hadde litt noia fordi den lukta brent og sannsynligvis ville eksplodere når som helst. Når man klipper bort det siste avsnittet og bare leser dette, så er det morsomt å bytte ut "den" med andre ord. "Rumpa" f.eks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 14. September 2011 Rapporter Share Skrevet 14. September 2011 Når man klipper bort det siste avsnittet og bare leser dette, så er det morsomt å bytte ut "den" med andre ord. "Rumpa" f.eks. Oi. Det var gøy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midas Skrevet 15. September 2011 Rapporter Share Skrevet 15. September 2011 Er det onsdager det trenes? Hvor trener dere? Egentlig kunne jeg tenkt meg et leketreff jeg. Midas har ikke lekt fritt med andre hunder på veldig lenge. Og vil helst ikke la han leke med de hundene vi trener oftest med.. Noen andre som vil leke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 15. September 2011 Rapporter Share Skrevet 15. September 2011 Vi vil leke Dvs Uva, hun har ikke mange lekekamerater hun stakkars. Men hun synes fremmede hanner kan være litt skumlesen i begynnelsen. Tur/leke-date? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midas Skrevet 16. September 2011 Rapporter Share Skrevet 16. September 2011 Midas kan være litt mye i starten, men han er veldig snill og roer seg etterhvert. Vi kan godt møtes på tirsdag eller mandag formiddag. I helgen skal vi på hytta og MH. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 16. September 2011 Rapporter Share Skrevet 16. September 2011 Hvor pleier dere å trene? Vi blir nok med her snart ettersom jeg snart flytter til Trondheim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 17. September 2011 Rapporter Share Skrevet 17. September 2011 Midas kan være litt mye i starten, men han er veldig snill og roer seg etterhvert. Vi kan godt møtes på tirsdag eller mandag formiddag. I helgen skal vi på hytta og MH. Gjerne Vi har ferie for tida for å pusse opp hus, så det passer egentlig når som helst. Hvor pleier dere å trene? Vi blir nok med her snart ettersom jeg snart flytter til Trondheim. Nå har jeg bare vært med én gang, men såvidt jeg vet møtes folk på parkeringsplassen til Statoil på Rotvoll Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 17. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. September 2011 Vi møtes på øverste parkeringsplassen på rotvoll. Vi trener det vi vill, men det er jo lydighet det går i, vi tisper og hjelper hverandre og har fellesdekker og slik i ny og ned. Noen er der bare for ro-trening og jabbing også. Og de som vill avtaler lek med hundene sine. Torsdag klokken 17 har vært tiden ja, men det ser visst ut som torsdager er travle dager for tiden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midas Skrevet 19. September 2011 Rapporter Share Skrevet 19. September 2011 Vi møtes på øverste parkeringsplassen på rotvoll. Vi trener det vi vill, men det er jo lydighet det går i, vi tisper og hjelper hverandre og har fellesdekker og slik i ny og ned. Noen er der bare for ro-trening og jabbing også. Og de som vill avtaler lek med hundene sine. Torsdag klokken 17 har vært tiden ja, men det ser visst ut som torsdager er travle dager for tiden... Nja, hvis dere driver å tisper vet jeg ikke om jeg vil komme Klarte ikke å dy meg.. Vi kan også trene på gresset der ved statoil. Der pleier vi å trene med trøndertollerne hvertfall, litt triveligere på gress. Vi kan både torsdag og onsdag. Blir det noen som kommer denne uken? Midas kan leke i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 21. September 2011 Rapporter Share Skrevet 21. September 2011 Noen som har tenkt seg på treff i dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midas Skrevet 28. September 2011 Rapporter Share Skrevet 28. September 2011 Noen som vil trene i dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 3. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Noen som blir med på torsdagen? Jeg trenger desperat trening! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Jeg vil. ... Men jeg trenger en adresse jeg kan plotte inn på gps'en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 7. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2011 Vi vil også gjerne være med å trene og/eller leke litt. Er det noe sted dere pleier å møtes eller? Og er det visse begrensninger på tidspunkt ol? Jeg er jo student og kan møtes når som helst. Så er det f.eks noen som kunne tenke seg å møtes halv 2 på kuhagen på mandag (10.10.11)?? Har forresten en valp på 14 uker, så kan ikke leke så lenge av gangen Gjerne litt ro trening innimellom og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 8. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Eller tirsdag samme tid. Er opptatt på mandag nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midas Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2011 Blir det trening på torsdag? Vi kan komme. Hva med å møtes på Rotvoll klokken seks? Det blir tidlig mørkt nå, så vi kan nesten ikke drøye det til seinere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 10. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2011 Jeg kan mulig torsdag, men er det ikke like greit og ta det til den faste tiden? Klokken 17, lystest mulig, best mulig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 23. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2011 Noen som skal på trening nå til uka? Og hvor og når i såfall? Vi vil gjerne være med og trene/sosialisere litt, evt trene passering om noen gidder og være behjelpelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 25. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2011 Jeg vil, men jeg trenger en adresse eller en veibeskrivelse.. Er ikke så veldig kjent i Trondheim enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 26. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2011 Det er vell på rotvoll, atmed statoil bygget der, men vet ikke adresse desverre.. Men sikkert noen andre som kan hjelpe der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 26. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2011 Adressen er rotvoll alle. Husker ikke nr, men når du kjører inn den veien ligger statoil på venstre side. Kommer du til høgskolen har du kjørt for langt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 13. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. November 2011 People! Har dere død ut, noen som blir med og drar igang noen treninger igjen..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts