Anette Skrevet 3. April 2011 Rapporter Skrevet 3. April 2011 Amiga har rare måter å hilse på folk og fe med... ZumZum var ikke vanskelig å be Ninjasniffing Amiga poserer Prinsessen poserer Amiga poserer litt også, er jo lett når MiniTini og Junior løper forran Zum liker best denne looken MiniTini som gikk nesten HELE turen, og Junior som løp og hoppet mestparten Amigos Pena Kan ikke alltid se like klok ut Pen bakfra også Kontakt! Amiga og Zum prater mens jeg synes Junior kom seg fint inn i bildet der Spørsmåls leppe Leke! die die! Pustepause Mer! Zum ser på Amiga som har raptus
Anette Skrevet 3. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 3. April 2011 Amiga tar en pust Junior sovnet Amiga er busshund Vi trente litt lineføring før Dratini ankom Fant tilogmed et bilde av meg
Caroline Skrevet 3. April 2011 Rapporter Skrevet 3. April 2011 Du frøken, det er april nå altså Fine bilder!
Anette Skrevet 3. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 3. April 2011 Du frøken, det er april nå altså Fine bilder! upsieeeee... rapporterte meg selv og takk , vi hadde fotograf idag
Guest Dratini Skrevet 3. April 2011 Rapporter Skrevet 3. April 2011 Altså, om Amiga hadde hoppet inn i bilen, så hadde jeg ikke nektet å ta henne med hjem altså... Igjen, tusen hjertelig takk for en kjempetrivelig tur! Må gjentaes flere ganger om dere er i området (og kanskje vi finner en plass hvor de kan springe litt løse også ). (litt moro å se at det står 3. mars da For den dagen feiret jeg bursdag og ikke ute på trivelig tur med dere ). Er det lov til å stjele noen av bildene?
Anette Skrevet 3. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 3. April 2011 Altså, om Amiga hadde hoppet inn i bilen, så hadde jeg ikke nektet å ta henne med hjem altså... Igjen, tusen hjertelig takk for en kjempetrivelig tur! Må gjentaes flere ganger om dere er i området (og kanskje vi finner en plass hvor de kan springe litt løse også ). (litt moro å se at det står 3. mars da For den dagen feiret jeg bursdag og ikke ute på trivelig tur med dere ). Er det lov til å stjele noen av bildene? Stjel i vei, du har jo linken til der alle er, bare si ifra om du ev trenger i full oppløsning Amiga prøvde jo forsåvidt å hoppe inn i bilen og bli med Beste var vel Thorstein når vi kom hjem som bare: MAMAAAA, MAMMAAA Junior var søt men gud han kunne prate MiniTini var jo bare tini og søt Amiga har sovet dypt siden vi kom hjem
Guest Dratini Skrevet 3. April 2011 Rapporter Skrevet 3. April 2011 Stjel i vei, du har jo linken til der alle er, bare si ifra om du ev trenger i full oppløsning Amiga prøvde jo forsåvidt å hoppe inn i bilen og bli med Beste var vel Thorstein når vi kom hjem som bare: MAMAAAA, MAMMAAA Junior var søt men gud han kunne prate MiniTini var jo bare tini og søt Amiga har sovet dypt siden vi kom hjem Kjempe! Bloggen trenger så sårt en oppdatering og noen nye fine bilder Amiga kunne jeg glatt ha tatt med meg! Det tror jeg faktisk at Zuma også er enig i Junior vet å mase, sånn går det hele dagen når han er hjemme, merkelig så er det mye mer stille her når bare MiniTini er hjemme, hennes prat er ikke like forståelig enda Hun fikk se noen av bildene og kom med uttrykket sitt igjen "ovv-ovv!" Og "Diddin!" da hun så Junior Zuma bikket i bilen og hoppet lykkelig ut da vi kom hjem, ble gjennomsnuset av Amy og Odin og la seg til å kose med ett bein, hun er bare kul den hunden altså
Marianne&Java Skrevet 3. April 2011 Rapporter Skrevet 3. April 2011 Så koselige bilder av søte hundene Zuma da, like vakker som før
Kristiin Skrevet 3. April 2011 Rapporter Skrevet 3. April 2011 Koslig bilder Zumzum så du som en skikkelig sjarmis! Og Amgia var en søting Forresten, de siste bildene? Hvor var du? Så nesten ut som bohus? *Jeg vill også på en slik bare plass og trene*
Guest Dratini Skrevet 3. April 2011 Rapporter Skrevet 3. April 2011 Så koselige bilder av søte hundene Zuma da, like vakker som før Zuma er bare så god hun! Er det noe rart jeg er så glad i den hunden? Amiga ville bli med oss hun (og jeg hadde glatt tatt henne med hjem altså!) Koslig bilder Zumzum så du som en skikkelig sjarmis! Og Amgia var en søting Forresten, de siste bildene? Hvor var du? Så nesten ut som bohus? *Jeg vill også på en slik bare plass og trene* Zumzum er sjarmis, elsker alt og alle. Og så blir hun skikkelig hoppawart når hun leker Vi møttes på Rema Moholt
SoppenCamilla Skrevet 4. April 2011 Rapporter Skrevet 4. April 2011 Fine hunder, begge to! Heldige med været var dere og!
Guest Dratini Skrevet 4. April 2011 Rapporter Skrevet 4. April 2011 Amiga og Zum prater mens jeg synes Junior kom seg fint inn i bildet der Han ble lettere flau da han så det bildet... "Jammen, MAMMAAAAAAAA!! Det klødde jo!!" Fine hunder, begge to! Heldige med været var dere og! Tusen takk Været var helt knall, skyfri himmel, tempen er jeg mer usikker på, kanskje rundt 11-12 varmegrader? Fin temp å gå tur i og man hørte hvordan snøen smeltet
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar