TeamTwo Skrevet 30. Mars 2011 Rapporter Skrevet 30. Mars 2011 30. mars på østsiden av Trondheim, dette er IKKE normalt føre, bruker å ha leire og hestehov på denne tida vi Og den gamle herremannen min i full fres, liker snø han *ler*;
Kristiin Skrevet 31. Mars 2011 Rapporter Skrevet 31. Mars 2011 Fin han var hvor på østbyen var dere ? Bor på østsiden skjønner du
Ingvild Skrevet 31. Mars 2011 Rapporter Skrevet 31. Mars 2011 Herregud, er det faktisk så mye nysnø der? Åkeren pleier jo å være brun og et uegnet sted å være med mindre man har støvler og regntøy på seg på denne tiden av året... Fin Dexter, da.
Renate A Skrevet 31. Mars 2011 Rapporter Skrevet 31. Mars 2011 Så fine bilder, selvom vi er lei snøen nå Hvor gammel er gamlingen din? Min er 9år
TeamTwo Skrevet 31. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mars 2011 Fin han var hvor på østbyen var dere ? Bor på østsiden skjønner du Tusen takk Vi bor i Charlottenlund/Jakobsli/Brundalenomrodet. Vi er nesten naboer med foreldrene til Ingvild ;)Tinka brukte sine fem første måneder til aktivt å sikle ned bikkja mi, henge i ørene hans og generelt klenge *flirer* Herregud, er det faktisk så mye nysnø der? Åkeren pleier jo å være brun og et uegnet sted å være med mindre man har støvler og regntøy på seg på denne tiden av året... Fin Dexter, da. Jupp, det er helt utrolig med all snøen iår! Kom nesten en ny halvmeter i helga som var *sukk* Og det har ikke vært bart siden snøen kom i fjor høst, veldig utypisk Trondheimsvinter! Ok, skal innrømme at det er fint (for bikkja) at jordet er brukbart ennå, men jeg begynner å bli mektig lei Og ja, han er fiiin, og fortsatt kjempesprek Så fine bilder, selvom vi er lei snøen nå Hvor gammel er gamlingen din? Min er 9år Takk Han ble ti år i januar, den 16. for å være nøyaktig. Heldigvis er formen og holdningen likedan som da han var fire, fem og sju, så vi håper å få beholde ham i laaaang tid
TeamTwo Skrevet 31. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mars 2011 Tusen takk Aya Han er den beste bikkja i verden syns jeg
Renate A Skrevet 31. Mars 2011 Rapporter Skrevet 31. Mars 2011 Takk Han ble ti år i januar, den 16. for å være nøyaktig. Heldigvis er formen og holdningen likedan som da han var fire, fem og sju, så vi håper å få beholde ham i laaaang tid Sånn er heldigvis min også, sprek og glad
TeamTwo Skrevet 31. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mars 2011 Vi er heldige Jeg kikka innom bloggen din, jeg kan se at du sliter med snø også *ler* Og Chicka er jo nyyydelig! De blå øynene hennes er skikkelig slående vakre
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar