Gå til innhold
Hundesonen.no

Lukas


Nikitaf
 Share

Recommended Posts

  • Svar 149
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lukas har klart Bronsemerket Flinkeste gutten min Resultatet : 1. Visning av tenner : 10 2. Lineføring : 8,5 3. Dekk fra holdt : 8 4. Inkalling : 8 5. Stå under Marsj : 7,5 6. Enkelt

Jeg & Lukas som trener Rundering & Feltsøk Han er blitt helt rå på det, er så utrolig gøy å trene

Vi var just på Agility Kurs Det gikk veldig bra.. Lukas var veldig flink.

DESIDERT den peneste BC jeg har sett :wub:

Tusen takk for det :D

Så utrolig fine tegninger han har! Utrolig fin BC :) hva slags kamera bruker du? var veldig fine bilder :)

Takk takk :D Han er herlig :D

Jeg bruker Sony a250. :) Ikke det beste kameraet du kan få, men enkelt å greit :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Endelig har vi fått begynt å trene litt igjen . Det er noen uker siden sist. Det er ikkje bra i det hele tatt, å jeg som har tenkt å konkurrere for første gang om 2 uker til :P Så vi må bare sette i gang å trene MASSE mer.. Men syntes han faktisk er veldig flink, det eneste er at merket på filmen her han hng litt etter på fri ved foten. Men tror bare det var at han begynte å bli litt sliten ;)

I dag trente vi mest fri ved fot- Litt på plass - å dekk fra holdt..

På filmen som jeg har under her fra treningen. Så begynner han å bli litt sliten, for hadde trent en del før jeg fikk filmet. Men syntes han var ganske flink for det om :) hehe

http://youtu.be/AUshgm3meDQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kom det Litt snø på Sørlandet i dag :) Gjett om det var en som gledet seg til å ut da:)

Lukas har fått den Gode Myke VinterPelsen :D Selv om det ikke er såå Himla mye snø enda:P

389836_10150411144906510_540956509_8835224_2068258121_n.jpg

373932_10150411139401510_540956509_8835126_594352861_n.jpg

En som tar helt av, Jippi kommet litt snø jeg kan rulle meg i..

389836_10150411144931510_540956509_8835225_1697058750_n.jpg

Nikita Og Lukas på tur..

378400_10150411135446510_540956509_8835103_2089087282_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han nyser ofte når vi leker sammen, kommer sikkert borti nesen så det kiler kanskje..

Hunder nyser når de er glad, så det er sikkert fordi han ble så glad når dere lekte at han nøs mye.

Skikkelig stilige tegninger på han! Bildene av han ser veldig morsomme ut med de tegningene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hihi, på det siste bildet der ser det ut som den andre andre forteller noe veldig viktig mens Lukas hører spent etter på hva hun har å si :P

Mange fine nye bilder av vakringen din! :D

hehe:) Jaa, det gjorde egentlig det :)

Takk takk :)

såå utrolig vakker border collie. Innmari stilig med tegningene til den og spesielt i ansiktet fordi veldig kult med halve både sort og hvit. Innmari vakker hund. :D

Tusen Takk :) Såå koselig å høre at så mange liker Lukas da :) hehe

Hunder nyser når de er glad, så det er sikkert fordi han ble så glad når dere lekte at han nøs mye.

Skikkelig stilige tegninger på han! Bildene av han ser veldig morsomme ut med de tegningene :D

AH;) Såå De gjør det jaa .. Hehe. Stilig :)

Takk Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...