Nikitaf Skrevet 29. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2011 Lukas er en Border collie. Han er født 23.10.10. Han er en utrolig herlig og sjarmerende hund. Kanskje litt spesielle tegninger, enn det B.C er pleier å ha. En utrolig lettlært hund. Når han blir større skal vi prøve oss på Agility og lydighet. Har lyst å prøve han på gjeting... Han er en stor gutt, han er 5 mnd nå og veier 17,5 kg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 29. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2011 Så fiiin! Hvor er han fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 29. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2011 han var kjempesøt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 18. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. April 2011 Lukas er 6 mnd om noen få dager til Veide han i dag , da veide han 21 kg. og var 55 cm høy En sikkelig Stor og fin Bamse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 18. April 2011 Rapporter Share Skrevet 18. April 2011 Så søt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 18. April 2011 Rapporter Share Skrevet 18. April 2011 Så fin han er Blir spennende å se hvor stor han blir som voksen med den vekten der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 22. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Lukas Blir 7 mnd i morgen Blitt en Stoor Gutt nå. Og fått Masse god Pels:) hehe Han veier nå 23 kg. og var vel 57cm høy.. En liten Film, Lukas har lært å Nyse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Så nydelig han er! Belønnet du når han nøs, og deretter la på kommando? Artig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 22. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Så nydelig han er! Belønnet du når han nøs, og deretter la på kommando? Artig takk:) jaa, alltid når han har nyst, har jeg belønnet han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 takk:) jaa, alltid når han har nyst, har jeg belønnet han Men hunder nyser jo ikke så ofte? Er det ikke vanskelig å lære dem det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 22. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Men hunder nyser jo ikke så ofte? Er det ikke vanskelig å lære dem det da? Han nyser ofte når vi leker sammen, kommer sikkert borti nesen så det kiler kanskje.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 22. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2011 Han nyser ofte når vi leker sammen, kommer sikkert borti nesen så det kiler kanskje.. Ah Morsomt triks da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 12. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2011 Min Herlige Lukas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 12. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2011 Så søt han er! Herlig nysetriks da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 12. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2011 For en utrolig nydelig hund du har! Har lyst å klemme å susse på han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 12. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2011 Så fin han er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 12. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2011 Så vakker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 13. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2011 For en utrolig nydelig hund du har! Har lyst å klemme å susse på han Tusen takk Hehe, Jaa er mange som har lyst til det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 25. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2011 Lukas blitt 8mnd nå. Og han veier nå 26kg og er 58cm høy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 25. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2011 Han er fantastisk flott! En av de flotteste bcene jeg veit om tror jeg Elsker størrelsen hans og tegningene i pelsen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTwo Skrevet 25. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2011 Oooo, svær gutt jo Han er kjempepen å se på, virkelig! Og så liker jeg at øyet som bare har hvitt rundt seg, er mørkt og ikke blått Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 25. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2011 26 kg?! Han er SVÆR! Nydelig pels og farge på ham Folk mener Kiter er stor med sine 20 kg... haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 25. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2011 26 kg?! Han er SVÆR! Nydelig pels og farge på ham Folk mener Kiter er stor med sine 20 kg... haha Takk.. Jaa, han er svær hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenS Skrevet 25. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2011 Nydelig!! Det må være en av de fineste border colliene jeg har sett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 25. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2011 Han er fantastisk flott! En av de flotteste bcene jeg veit om tror jeg Elsker størrelsen hans og tegningene i pelsen! takk for det ja han er herlig:) Oooo, svær gutt jo Han er kjempepen å se på, virkelig! Og så liker jeg at øyet som bare har hvitt rundt seg, er mørkt og ikke blått takktakk.. Nydelig! Det må være en av de fineste border colliene jeg har sett Takk:) så koselig å høre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts