Gå til innhold
Hundesonen.no

Tabell


Hilde90

Recommended Posts

Skrevet

Jeg kan sikkert fikse en tabell til deg når jeg kommer hjem (er på skolen). Så kan jeg sende deg eller legge ut kodene her.. :D Hvis du vil.

Skrevet

<html>




<head>


<meta http-equiv="Content-Language" content="no-bok">


<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">


<title>Ny side 1</title>


</head>




<body>




<table border="1" width="486" id="table1" bordercolorlight="#8AAECD" bordercolordark="#336699" bordercolor="#8AAECD">


	<tr>


  <td rowspan="8">La-Keilas Tiko</td>


  <td rowspan="4">La-Keila's Charming-Chantec</td>


  <td rowspan="2">*MORFAR*</td>


  <td>*morfarsfar*</td>


	</tr>


	<tr>


  <td>*morfarsmor*</td>


	</tr>


	<tr>


  <td rowspan="2">*MORMOR*</td>


  <td>*mormorsfar*</td>


	</tr>


	<tr>


  <td>*mormorsmor*</td>


	</tr>


	<tr>


  <td rowspan="4">La-Keila's Candy</td>


  <td rowspan="2">*FARFAR*</td>


  <td>*farfarsfar*</td>


	</tr>


	<tr>


  <td>*farfarsmor*</td>


	</tr>


	<tr>


  <td rowspan="2">*FARMOR*</td>


  <td>*farmorsfar*</td>


	</tr>


	<tr>


  <td>*farmorsmor*</td>


	</tr>


</table>




</body>




</html>


Dette er tabellen :) Men du må bytte ut der hvor det står mormor, morfar, farmorsfar osv.. (de står innenfør to stjerener(*)).

Skrevet
<html>




<head>


<meta http-equiv="Content-Language" content="no-bok">


<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">


<title>Ny side 1</title>


</head>




<body>




<table border="1" width="486" id="table1" bordercolorlight="#8AAECD" bordercolordark="#336699" bordercolor="#8AAECD">


	<tr>


  <td rowspan="8">La-Keilas Tiko</td>


  <td rowspan="4">La-Keila's Charming-Chantec</td>


  <td rowspan="2">*MORFAR*</td>


  <td>*morfarsfar*</td>


	</tr>


	<tr>


  <td>*morfarsmor*</td>


	</tr>


	<tr>


  <td rowspan="2">*MORMOR*</td>


  <td>*mormorsfar*</td>


	</tr>


	<tr>


  <td>*mormorsmor*</td>


	</tr>


	<tr>


  <td rowspan="4">La-Keila's Candy</td>


  <td rowspan="2">*FARFAR*</td>


  <td>*farfarsfar*</td>


	</tr>


	<tr>


  <td>*farfarsmor*</td>


	</tr>


	<tr>


  <td rowspan="2">*FARMOR*</td>


  <td>*farmorsfar*</td>


	</tr>


	<tr>


  <td>*farmorsmor*</td>


	</tr>


</table>




</body>




</html>


Dette er tabellen :) Men du må bytte ut der hvor det står mormor, morfar, farmorsfar osv.. (de står innenfør to stjerener(*)).

Er det greit at jeg åsså bruker den?

Skrevet
<html>




<head>


<meta http-equiv="Content-Language" content="no-bok">


<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">


<title>Ny side 1</title>


</head>




<body>




<table border="1" width="486" id="table1" bordercolorlight="#8AAECD" bordercolordark="#336699" bordercolor="#8AAECD">


	<tr>


  <td rowspan="8">La-Keilas Tiko</td>


  <td rowspan="4">La-Keila's Charming-Chantec</td>


  <td rowspan="2">*MORFAR*</td>


  <td>*morfarsfar*</td>


	</tr>


	<tr>


  <td>*morfarsmor*</td>


	</tr>


	<tr>


  <td rowspan="2">*MORMOR*</td>


  <td>*mormorsfar*</td>


	</tr>


	<tr>


  <td>*mormorsmor*</td>


	</tr>


	<tr>


  <td rowspan="4">La-Keila's Candy</td>


  <td rowspan="2">*FARFAR*</td>


  <td>*farfarsfar*</td>


	</tr>


	<tr>


  <td>*farfarsmor*</td>


	</tr>


	<tr>


  <td rowspan="2">*FARMOR*</td>


  <td>*farmorsfar*</td>


	</tr>


	<tr>


  <td>*farmorsmor*</td>


	</tr>


</table>




</body>




</html>


Dette er tabellen :) Men du må bytte ut der hvor det står mormor, morfar, farmorsfar osv.. (de står innenfør to stjerener(*)).

Tusen takk :(:(

Skrevet
<html>




<head>


<meta http-equiv="Content-Language" content="no-bok">


<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">


<title>Ny side 1</title>


</head>




<body>




<table border="1" width="486" id="table1" bordercolorlight="#8AAECD" bordercolordark="#336699" bordercolor="#8AAECD">


	<tr>


  <td rowspan="8">La-Keilas Tiko</td>


  <td rowspan="4">La-Keila's Charming-Chantec</td>


  <td rowspan="2">*MORFAR*</td>


  <td>*morfarsfar*</td>


	</tr>


	<tr>


  <td>*morfarsmor*</td>


	</tr>


	<tr>


  <td rowspan="2">*MORMOR*</td>


  <td>*mormorsfar*</td>


	</tr>


	<tr>


  <td>*mormorsmor*</td>


	</tr>


	<tr>


  <td rowspan="4">La-Keila's Candy</td>


  <td rowspan="2">*FARFAR*</td>


  <td>*farfarsfar*</td>


	</tr>


	<tr>


  <td>*farfarsmor*</td>


	</tr>


	<tr>


  <td rowspan="2">*FARMOR*</td>


  <td>*farmorsfar*</td>


	</tr>


	<tr>


  <td>*farmorsmor*</td>


	</tr>


</table>




</body>




</html>


Dette er tabellen :) Men du må bytte ut der hvor det står mormor, morfar, farmorsfar osv.. (de står innenfør to stjerener(*)).

Er det greit jeg bruker den?

Hvordan får jeg den inn på siden?

Skrevet

Jeg lurte på om noen hadde html kode til en tabell som jeg kan bruke som vekttabell?

Jeg kan fylle inn fra Piczo, trenger liksom en tabell bare......

Hmm, ja håper dere skjønte...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...