Gå til innhold
Hundesonen.no

Hugin og jeg!


Hugin

Recommended Posts

Heisann!

Tenkte jeg skulle slenge inn en presentasjon av meg og min fantastiske whippet Hugin.

Jeg er ei jente på 19 år som kjøpte min første hund 25. november. 2009. Dette var Hugin, en liten whippethann på fire mnd fra Kennel Librium.

Jeg har siden jeg var 7 år hatt lyst på hund, og hadde siden jeg var 13 hatt lyst på whippet. Så den 25. november var naturligvis en av de lykkeligste dagene i mitt liv!

Hugin og jeg er uadskillige. Han er med meg hvorhen jeg går, og det er slik jeg vil ha det og. Omtaler han som min lille guttunge, uten at jeg lar det gå utover at han skal behandles som en hund, og ikke et menneskebarn, selvom han er blitt veldig bortskjemt med leker og tyggeben og alt jeg kommer over.

Hugin og jeg hører sammen, og båndet vi har kan ikke forklares. Det må bare oppleves. :)

2rrpgk2.jpgjj9u9g.jpg

678g2e.jpg Et bilde fra to uker etter jeg kjøpte han.

2epq448.jpg2ch9uuq.jpg

294t253.jpg23hxbic.jpg

Vi bor for øyeblikket hos min far i Nedre Eiker, og har planer om å bo her til jeg skal flytte til Ås sommeren 2012. Da skal vi finne en leilighet eller liknende siden jeg skal studere der de neste fem årene. :)

Vi er mye på Tranby hos min mor, og bruker aktivt naturen rundt for turer. :)

Ser frem til mange fine år med godgutten min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

Hugin er jammen en kjekk kar, og det der med båndet kjenner jeg veldig igjen, opplever det på daglig basis ;)

Må innrømme at Whippet som rase tiltaler meg veldig, om jeg skulle hatt en hund til tror jeg det ville blitt en sånn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...