Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstillingsbånd/lenke til saluki


KristinR

Recommended Posts

Hva slags band stiller man saluki med? Lady er overbitt og jeg regner nok ikke med noen stor karriere i ringen. Skal likevel stille på et par små utstillinger til sommeren.

Jeg har forsøkt å se på bilder, men det er ikke så lett. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HER, scroll ned.

Jeg kjøpte modell 2, farge rost, til Hottie, passer perfekt i fargen, og din er vel samme farge som henne? De er gode og sterke bånd, ligger godt rundt hundens hals og godt i handlerhånden. Og ikke lugger de (som om det er noe prob hos våre korte, hihi), jeg bruker det på Qui også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha Tøfflus:-) Mail er nå sendt så håper jeg hun kan sende meg et slikt i posten.

En kamerat av meg skal stille henne. Vi var på itstillingstrening i dag. Hun løper som en drøm:-) Med litt trening tror jeg hun kommer til å gå greit å få stilt opp og. Problemet slik jeg ser det er at hun trekker seg unna dommeren. Hun er ei lita luremus egentlig. For hun er nok ikke så redd, men liker det ikke og da hjelper det jo å bare trekke seg vekk har hun funnet ut. Vi skal jobbe med det og se om vi kan få henne litt mer medgjørlig overfor dommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...