AnitaK Skrevet 21. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2011 Trondheim Hundefestival 28-29 mai .. Påmeld.frist 27.april På Støren Idrettsplass.. Dommerlista : Info Hvem har tenkt seg hit ? __________________________________________ Jeg stiller dvergpinscher på Søndag også får vi se hvordan det blir med lørdagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bisQuit Skrevet 21. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2011 Urk. Kjenner trangen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 22. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2011 Mye mulig, ene dommeren dømmer på Hamresanden et par uker før, så får se hvordan det går der først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 22. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2011 Stiller alle 3 valpene regner jeg med, trenger handlerhjelp til en valp! Om jeg melder på voksne hunder har jeg ikke bestemt meg for enda, de har alle små-certene sine, så tja, vi får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 22. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2011 Ja, helt klart - begge dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsenbanden Skrevet 22. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2011 same here bor jo like ved så hvorfor ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 22. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2011 Dette fristet veeldig da Ophelia akkurat er gammel nok til å stille i junior Men litt langt å kjøre fra Oslo, men kanskje gubbedyret blir med for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 22. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2011 Forresten noen som vet om overnattningsmuligheter i området? Både campinghytter og hotell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsenbanden Skrevet 22. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2011 Her er en link til noen overnattinger i Midtre gaulal som ligger nærme utstillingen Støren camping Vårvolden camping Voldøien Gård Støren hotel se på neon av de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 22. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2011 Her er en link til noen overnattinger i Midtre gaulal som ligger nærme utstillingen Støren camping Vårvolden camping Voldøien Gård Støren hotel se på neon av de Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diffi Skrevet 22. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2011 Vurderer å dra dit ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 22. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2011 Det er fullbooket på ett av de stedene over allerede Håper det er ledig på ett av de andre da! Hvis ikke må vi sove i telt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crush Skrevet 22. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2011 Jepp, skal dit! Lå på vårvolden i fjor, og snakket med de for et par uker siden, da var det fullt på hyttene. Bor bare en time unna, så kjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsenbanden Skrevet 22. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2011 Kanskje noen Soniser i området vil åpne hjemmene sine? hehe... Hadde det ikke vært for at vi har fult hus allerede den helgen kunne vi ha lekt vandrehjem hehe ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 22. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2011 Jeg har allerede stilt gjesterommene mine til disposisjon for venner - og så synes vel noen det er litt langt å kjøre fra byen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 22. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2011 God tanke da dere Var 3 (!) ledige rom igjen på Støren hotell, så jeg booket ett Så med andre ord kommer vi oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 22. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2011 Jeg tipper vi kommer ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 22. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2011 Jeg skal dit. Stiller begge dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 27. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2011 Skal brått dit jeg også Blir morro da Reiser med ei venninde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 28. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2011 Skal brått dit jeg også Blir morro da Reiser med ei venninde Bra det ikke bare er meg som er gal og drar så langt da! Det er jo ikke NKK engang Men blir nok veeldig koselig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 28. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2011 Bra det ikke bare er meg som er gal og drar så langt da! Det er jo ikke NKK engang Men blir nok veeldig koselig Hihi sant Langt er relativt vettu og enda galere som skal opp dit enda en gang når det er NKK utstilling Men tror det blir en koselig helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 28. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2011 Hundefestivalen er en koselig utstilling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 28. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2011 Hundefestivalen er en koselig utstilling! Flott å få det bekreftet Første gang jeg stiller der, gleder meg som en unge, ikke så lenge igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 28. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2011 Hihi sant Langt er relativt vettu og enda galere som skal opp dit enda en gang når det er NKK utstilling Men tror det blir en koselig helg Men det skal jo jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 28. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2011 Hundefestivalen er en koselig utstilling! Har hørt flere som har sagt det, så det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar