Gå til innhold
Hundesonen.no

Lazita her!


Lazita

Recommended Posts

Hei jeg heter Marit og er 27 år og bor på Askøy ikke så langt i fra Kine og Speedy :) .

Sammen med min samboer så har vi to barn (en jente og en gutt) og akkurat nå så har vi 5 hunder i hus (1 Samojed tispe og Japansk spisshund 2 tisper og 2 hannhunder av samme rase) alle japanerene er i slekt med hverandre her i huset da den eldste tispen er mor til alle de andre. Ja vi driver et lite stue oppdrett på rasen japansk spisshund. Vi hadde planer om å ha valper (bare 1 kull) på samojeden vår også men hun fikk desverre dommen E på HD rønkingen (altså sterk hd) så noe valper på henne blir ikke aktuelt, men vi har bestemt oss for at vi skal fortsette å stille henne på utstillinger til hun blir halt for da er det ikke noe vits lengre. Vi har jo vært heldig med henne for hun er snart 3 år (26/11 faktisk) og hun har aldrig vært plaget noe med hoftene så det er jo bra.

Uten om henne så har vi da 4 japanere hvor vi stiller ut 2 av de ,mens den eldst tispen har vi sluttet å stille og den fjerde bare er en liten baby på 4 uker nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja visst går det bra med han. snart tyngre enn speedy no he he he.

ja jeg fant noen sånne banan greier her ja banana de var litt morsomme skulle vært flere sånne dingser ja. disse var jo litt morsomme også se smilyen som spiller på fela si da :-({|= he he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...