Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilket abonnement?


jeanette-k

Recommended Posts

Jeg skal ha et nytt mobilabonoment, men jeg greier ikke bestemme meg for hvilket, eller hvor jeg skal lete. Jeg bruker lite peng på mobilen generelt, og sender kun meldinger (ikke mye) og ringer lite. Jeg har hatt netcom youngtalk tidligere, mens syns det er litt dyre meldinger og ringeminutter. I tillegg var det sjeldent jeg brukte opp de 200kr jeg betalte hver mnd. Så om noen har noen abonoment de vil anbefale hadde det vært veldig fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og oncall, får vel 30-60 kr i måneden. Før hadde de ikke oppstartspris, men det har de nå, så er ikke like billig lenger. Fikk ofte ikke regning engang før, fordi jeg holdt meg under. Det gjør jeg nå og, men jeg betaler for oppstart og pakkedata. Det billigste, og det som høres ut som passer deg (og meg) best er nok et fra tele2, husker ikke hva det heter, men der er det ingen binding, ingen månedspris og ingen oppstartspris. Også får man endel gratis sms og ringetid tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onecall har da ikke oppstartspris? Jeg har OneCall, tror det er faktura-abonnementet. En del gratis ringeminutter og sms, før man må betale. De fakturerer ikke hvis du ikke kommer over 30 kr på en mnd, da overføres det til neste mnd. Veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Chess King, så ringer og tekter gratis til alle som har samme abonnement. Jeg ringer/tekster lite og får i snitt 140kr i regning. Ingen faste mnd. utgifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...