Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva tror du om meg?


Stine

Recommended Posts

Kaja-T&C er en pen jente på rundt tjue med to hunder. Hun er veldig aktiv med hundene og deltar både på lydighetstreninger og utstilling. Selv om hun bruker mye tid på hundene får hun også tid til å henge mye sammen venner, hun sier aldri nei takk til fest og moro. På fester er hun et naturlig midtpunkt pga sitt sprudlende humør og mange morsomme påfunn. Hun har en kjæreste som hun vurderer å flytte sammen, men hun er litt redd for at det kan legge begrensninger på livsutfoldelsen. Hun VIL trene hund hver dag uten at noen legger seg borti det, og hun vil være mye sammen resten av vennene sine uten å måtte ta hensyn til en eventuell samboer hele tiden.

Ikke så langt unna! haha :D Jeg er 20 ja, og har to hunder!

Aktiv har jeg ikke vært SÅ veldig da basenjien er en, ja basenji :P men regner med å bli aktiv med GD'n, som SiriE skrev her, så vil jeg bevise at det er ikke noe galt i å prøve med utradisjonelle raser! :P

Elsker å feste, og det med typen er jo helt rett! Riktignok bor han her nå, men vurderer å kjøpe leilighet sammen, men jeg er litt mer, nee, vil ikke helt :P

Du er ca. i midten av tjueårene. En koselig og typisk svigermorsdrøm, meeen dette er på innsiden av et litt rocka utseende med tatoveringer og "tøffe" klær. Men alle tattisene er strategisk plassert slik at de kan skjules om nødvendig.

Ellers er det sånn 165-7, har egentlig mørkeblondt hår (eller kommunegrått som det ofte kalles) som du har farget veldig mørk brunt. Du er akkurat midt på treet i forhold til vekt, altså ikke modelltynn, men ikke lubben heller.

Med hundene dine koser du deg, de er rett og slett en stor del av familien din. Men selvom det er mest tur og kos det går i, så trener du litt hobbybasert, og tenker at du kanskje kan sette en fot innefor f.eks. LP ringen for å bevise at dine litt utradisjonelle LP raser kan brukes :)

På fritiden er det som sagt mye hund, men du tar deg også friheten til å feste og ha det gøy. Gjengen du henger med er litt sånn "bad" men dette er som deg, bare utsiden, for egentlig er de utrolig jordnære og koselige.

Hihi! Ganske spot on det her også! Er 20 da men ;P Har egentlig blondt hår, men stort sett er det mørkt! Akkurat nå er det derimot lyst :P Vekta er fin, den!

Helt riktig det med hundene og ellers resten også ;P Vet ikke helt hvor strategist tattisene er, jobber med halfsleeve på underarmen og har en i nakken (samme merket som cosmo har avtegn av :P) ellers kan de vel sjules greit alle sammen!

Konge tråd :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Hihi! Ganske spot on det her også! Er 20 da men ;P Har egentlig blondt hår, men stort sett er det mørkt! Akkurat nå er det derimot lyst :P Vekta er fin, den!

Helt riktig det med hundene og ellers resten også ;P Vet ikke helt hvor strategist tattisene er, jobber med halfsleeve på underarmen og har en i nakken (samme merket som cosmo har avtegn av :P) ellers kan de vel sjules greit alle sammen!

Jaja men det er skjulbart i mine øyne, har jo Tinka på underarmen, og en liten sak på håndleddet. Men nå har jeg kanskje lav grense for det, mange mener at Tinka'en min er litt drastisk :P

Konge tråd :D :D

MHM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cattn:

I starten tenkte jeg eldre kvinne, sånn nærmere 40 (altså tredveårene, men singel, muligens skilt). Dette tror jeg var pga. tante Cattn og at du ønsker deg irsk setter.

Nå har jeg derimot skjønt at du er min aldersgruppe, starten av 20årene.

Du har ikke hund, men leker wannabe hundeeier med katten din som du garantert prøver å trene litt med. Rett og slett fordi du ønsker deg en hund veldig sterk, men verken bosituasjon, eller skole/jobb ligger tilrette for det enda.

Derimot bruker du mye av fritiden din på hunderelaterte aktiviterer med f.eks. venners hunder osv. Og er garantert og se på NKK Bergen vil jeg tro, fordi du møter opp på alt som er i ditt nærområde.

Utseendemessig er du høy, altså 170+, slank, men med kraftig bygning. Du har mørkebrunt hår, som nylig ble klippet fordi du ble litt lei av det. Du har en naturlig bruntone i huden, uten å se spansk eller lignende ut.

Du er også med på fest og morr, men som oftest som sjåfør, da du nyter tilværelsen som edru mens du kan le av hva de fulle folka gjør, og fortelle dem om det etterpå :)

Hahahah! :P

Har ikke hund nei, katten min kan sitt og delvis gi labb.. :P Jeg har kjæreste og er 22 ;) Hund kommer nok etter flytting og slikt, års tid eller noe ;)

Nkk Bergen kommer jeg nok på ja, var der i fjor også faktisk ;)

Åååå hadde bare utseende stemt! Jeg er 160 og ca like bred :lol: Haha.. Neida, men liten og tett :P For øyeblikket har jeg rødt hår, men er naturlig blond med rød skjær.. Er også temmelig blek i huden :P

Det med sjåfør var riktig da ;) Har ikke drukket på leeeenge! Og klarer meg fint med det i grunn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahah! :P

Har ikke hund nei, katten min kan sitt og delvis gi labb.. :P Jeg har kjæreste og er 22 ;) Hund kommer nok etter flytting og slikt, års tid eller noe ;)

Nkk Bergen kommer jeg nok på ja, var der i fjor også faktisk ;)

Tenkte meg det ja! Trene katta si må jo være morro :P

Åååå hadde bare utseende stemt! Jeg er 160 og ca like bred :lol: Haha.. Neida, men liten og tett :P For øyeblikket har jeg rødt hår, men er naturlig blond med rød skjær.. Er også temmelig blek i huden :P

Det med sjåfør var riktig da ;) Har ikke drukket på leeeenge! Og klarer meg fint med det i grunn ;)

Hihi blir spennende å se deg i Bergen da ;) Alltid morro å se hvordan folk er på ordentlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte meg det ja! Trene katta si må jo være morro :P

Hihi blir spennende å se deg i Bergen da ;) Alltid morro å se hvordan folk er på ordentlig :P

Haha jadda, jeg begynte når han var kattunge(tenkte valp).. Har jo hatt han siden han var 7 uker gammel, jepp han var altfor liten.. De jeg fikk han av hadde ikk peiling, fikk ikke vite før litt etterpå at han var så ung.. Men men :)

Jepp gleder meg til å se deg/folk jeg også.. Det som er greit er at folk kaller meg jo Cattn til dagen, så gjør ikke noe om folk sier det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jadda, jeg begynte når han var kattunge(tenkte valp).. Har jo hatt han siden han var 7 uker gammel, jepp han var altfor liten.. De jeg fikk han av hadde ikk peiling, fikk ikke vite før litt etterpå at han var så ung.. Men men :)

Jepp gleder meg til å se deg/folk jeg også.. Det som er greit er at folk kaller meg jo Cattn til dagen, så gjør ikke noe om folk sier det :D

Uff er mye kjipt med katter, og uvitenheten til folk.

Men blir morro ja! Litt glad jeg bråbestemte meg for NKK Bergen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg ville gått ut med han, for det er jo ubehagelig å holde seg. jeg holder på med det så lenge de trenger. Den lengste varte tilogmed 5 måned. Det er forskjell på hunder og valper.
    • Det blir nok kompostgrinder og langline. håper bare det går bra med flytting midt i alene hjemme treningen.
    • Jeg tenker og gjør det samme som de ovenfor. Viktigere med gode hundemøter med gode sikre, kjente hunder.  
    • Har ei tispe på 5 som begynte å renne fra det rene øyet for litt siden. Vi dro til vet, men siden det ikke var rødt, eller irritert og ikke gul veske, så fikk jeg beskjed om å dryppe med saltvann en periode og komme tilbake om det ble verre. Det plager henne heller ikke.  Det er bedre om jeg drypper typ to ganger om dagen, men forsvinner ikke. Virker som om det blir verre på tur i vind feks.   Kan det være tett tårekanal? Hva gjøres med det?    Jeg spør her før jeg drar til veterinæren. Hun som så på det sist nevnte ikke det som et alternativ selv om jeg sa det virka som om det ble verre i «vær».  
    • Det bør du ikke. Gå god for dem. En av eierne der nå er anmeldt av veterinær, for dyremishandling. Etter at en valp på 6 mnd som var på kurs der ble strupt og holdt opp i luften etter kobbelet (Med struphålsbånd) og fikk påført varige skader på luftrør og strupehode.  Fordi den "utagerte" mot andre hunder. Som om valper bjeffer av annen grunn enn usikkerhet.... Veterinæren ble så rystet over skadene at mat-tilsynet ble meldt.    Så styr langt unna er mitt råd. Man risikerer at hunden blir varig skadet på kropp og sinn. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...