armagnac Skrevet 12. Mars 2011 Rapporter Skrevet 12. Mars 2011 Vært med som heiagjen for lille mopsen Molly i dag Det kunne ikke gått bedre! BIR, BIG og BIS valp Noen bilder fra dagen The one and only Molly Azawack BIR, BIG og BIS 4 BIR, BIG og BIS Highesteem Dare To Stare
Diffi Skrevet 12. Mars 2011 Rapporter Skrevet 12. Mars 2011 Så moro med så bra restultater! Gratulerer Fine bilder også!
armagnac Skrevet 12. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mars 2011 Så moro med så bra restultater! Gratulerer Fine bilder også! Ja, morro å være heiagjeng når det går så strålende Prøve å få tatt noen bilder i morra også
Lola Pagola Skrevet 12. Mars 2011 Rapporter Skrevet 12. Mars 2011 Stilig Men trodde det var en dalmatinervalp som ble bis4 jeg? Synes jeg så det på facebook. Men kan jo ha vært et annet valpeshow og eller feilskrevet. Og mens vi er inne på dalmatinere, ingen bilder av dem????
armagnac Skrevet 13. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mars 2011 Stilig Men trodde det var en dalmatinervalp som ble bis4 jeg? Synes jeg så det på facebook. Men kan jo ha vært et annet valpeshow og eller feilskrevet. Og mens vi er inne på dalmatinere, ingen bilder av dem???? Var valpeshow i Tr. Heim også Så kan ha vært der Blei azawack der vi var i hvertfall Dalmisen var ikke i samme ring som oss Kanskje jeg ser noen i dag, da skal jeg knipse litt for din del Lola
SFX Skrevet 13. Mars 2011 Rapporter Skrevet 13. Mars 2011 Imouto: De fire plasserte i gruppe 5: Og to bonusbilder av berner i agility; N.Uch. Cafrida's Frolic Fearless Falco:
eva86 Skrevet 15. Mars 2011 Rapporter Skrevet 15. Mars 2011 Var valpeshow i Tr. Heim også Så kan ha vært der Blei azawack der vi var i hvertfall Dalmisen var ikke i samme ring som oss Kanskje jeg ser noen i dag, da skal jeg knipse litt for din del Lola Stemmer det, Draka (azawakh) ble BIS4 lørdag, og BIG2 søndag. Jeg er den stolte eier Fine bilder!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar