breton Skrevet 12. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mars 2011 Ikke: Og et par "fine" Det var alt jeg orket å redigere i dag. Det var ikke alt fluehodet mitt husket å ta bilder av for å si det forsiktig. Godt det er en sjanse til i morgen.
Wanderlust Skrevet 12. Mars 2011 Rapporter Skrevet 12. Mars 2011 Fine bilder Ettersom jeg har blogget allerede, så håper jeg at jeg kan ta noen bilder og bruke i morgendagens blogg Jeg også glemte å ta bilder, så fikk jo nesten ingen av Strider Så satser på flere i morgen
breton Skrevet 12. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mars 2011 Fine bilder Ettersom jeg har blogget allerede, så håper jeg at jeg kan ta noen bilder og bruke i morgendagens blogg Jeg også glemte å ta bilder, så fikk jo nesten ingen av Strider Så satser på flere i morgen Ta i vei . Jeg tok noen av Strider, men ingen fine. Chico manglet jeg fullstendig, og flere av "observatørhundene".
Gjest Skrevet 12. Mars 2011 Rapporter Skrevet 12. Mars 2011 Kjempefine bilder av vakre flinke hunder og eiere!
Margrete Skrevet 13. Mars 2011 Rapporter Skrevet 13. Mars 2011 Vakkert hodebilde av Turte! Ingvild: Asti takker for alle komplimenter, de kommer godt med
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar