Gå til innhold
Hundesonen.no

Sprettball og Grændis ønsker leke/treningskamerater!

Kaja

Recommended Posts

Skrevet

Det ER kjedelig å trene alene, eller gå tur alene hele tiden :hmm:

Er det noen i Asker og omegn som har lyst å være med å trene, gå tur, ol ? :(

Hos meg bor basenjien Cosmo på ett år, han går overens med både tisper og hanner, men kan leke litt røft inne. Super på tur uansett :o

Og Grand danoisen Tesh, på 14 uker som gjerne vil møte voksene trygge hunder, og andre valpelekekamerater! :P

JEg har ikke lappen enda, men kan busse og toge, og får lappen innen en mnd, så mobil blir jeg etterhvert!

Lek med oss da?

180050_10150397631635311_745795310_16961893_801518_n.jpg

Skrevet

Må da gå ann det også innimellom :hmm:

Hvordan går de med andre basenjier da? Cosmo er grei med b's så lenge han er løs og kan leke, men litt skeptisk til de når han er i bånd, haha :(

Skrevet

De pleier å leke med en annen ung basenjihannhund, og det går veldig fint! Aldri vært noe krangling i det hele tatt. De har også noen andre hannhunder som de leker med jevnlig, og aldri noe bråk der heller :hmm: Går veldig fint med tilfeldige hunder vi treffer på tur også. Tror nok de er ganske så omgjengelige begge to.

Skrevet

Weheey :(

Dere bor jo ikke langt unna heller :hmm: Og ja, valpene trenger jo masse :o

Niks :P Og jeg har bil og kan bare kjøre til deg! Kan jo prøve f.eks. til neste helg? Eller torsdag/fredag trooooor jeg er ledig..

Skrevet

Neste helg jobber jeg fredag til søndag kveld (er på jobben hele tiden) Jeg har fri nesten alle ukedager, og jobber to helger i mnd ;P Men det finner vi ut av :hmm:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...