Nowisclee Skrevet 11. Mars 2011 Rapporter Skrevet 11. Mars 2011 Tenkte muligens å ta meg en tur inn til Oslo enten i morgen eller på søndag. Så lurte jeg på om noen har lyst til å være med? Tenkte å tusle litt rundt, kikke litt i dyrebutikker kanskje(jeg har knapt sett en eneste dyrebutikk i hele Oslo noensinne), trene litt lydighet og kontakt på Oslo S, osv. Så, om noen vil joine, er det bare å gjøre det, send meg en mld på 48 30 69 28, eller PM her. Ellers tar jeg en tur alene, tenker jeg.
Nowisclee Skrevet 12. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mars 2011 *dytte opp siden det er i morgen/overimorgen*
Miriam Skrevet 12. Mars 2011 Rapporter Skrevet 12. Mars 2011 Jeg har veldig lyst, men jeg får ikke lov til å reise noen steder helt ennå, ellers hadde jeg rart turen! Håper du får med deg noen andre!
Kaja Skrevet 12. Mars 2011 Rapporter Skrevet 12. Mars 2011 Jeg vil, men det blir litt tungt etter nattevakt ;P
Nowisclee Skrevet 12. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mars 2011 Nei, du får ta det pent, Miriam, så du blir fort-fort bra, så vi kan treffes seinere i vår, kanskje? Kaja, vi sees på spesialen vi, vettu. ;P Edit: Da blir det ikke i dag iallefall, for jeg skal være observatør på kurs i dag.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar