Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur i skogen med Foxi og Amiga

Anette

Recommended Posts

Skrevet

Jeg orket ikke redigere dem :hmm:

DSC_0087.JPG

DSC_0089.JPG

DSC_0091.JPG

Godbitutdeling

DSC_0093.JPG

innkalliiiiiiing

DSC_0104.JPG

Pena

DSC_0109.JPG

DSC_0115.JPG

Man roper

DSC_0140.JPG

man løper

DSC_0141.JPG

Man kjefter på Amiga

DSC_0142.JPG

man fortsetter

DSC_0143.JPG

Til JeanetteH fra Thorstein, ref rompehull diskusjon

DSC_0147.JPG

Peningen

DSC_0153.JPG

Innså hvor fotografen var

DSC_0154.JPG

Happy igjen

DSC_0155.JPG

Pening

DSC_0161.JPG

Upåklagelig stil

DSC_0173.JPG

Amigos

DSC_0178.JPG

Kan stå på to!

DSC_0189.JPG

Kan også tryne :o

DSC_0191.JPG

Belønningen flyr :(

DSC_0201.JPG

Amigos

DSC_0203.JPG

Finner target

DSC_0212.JPG

Angriper

DSC_0213.JPG

Blir kjeftet på

DSC_0214.JPG

Skrevet

Pene dyra dine altså! :o Har dere det området der utafor døra eller? Herlig område å ha hundene løse da :(

Det området er 1 minutt med bil eller 10 minutter gjennom boligområde før vi kan gå i skogen leeeenge uten å se veier :hmm:

Jordet og munkoden (åpen gressplass) er det rett ved huset. Nøtterøy er ganske deilig sted å bo :P

Skrevet

Stilig! Fortsatt fornøyd med selen? :(

Japp!

Den sitter veldig fint og gnager ikke, har ikke brukt den selen jeg kjøpte fra Trixie i det hele tatt jeg :hmm: bruker bare den vi kjøpte av deg :o

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...