Anette Skrevet 11. Mars 2011 Rapporter Skrevet 11. Mars 2011 Jeg orket ikke redigere dem Godbitutdeling innkalliiiiiiing Pena Man roper man løper Man kjefter på Amiga man fortsetter Til JeanetteH fra Thorstein, ref rompehull diskusjon Peningen Innså hvor fotografen var Happy igjen Pening Upåklagelig stil Amigos Kan stå på to! Kan også tryne Belønningen flyr Amigos Finner target Angriper Blir kjeftet på
Anette Skrevet 11. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mars 2011 Happy Tryner Trikse corgi Meg og mine er mer bilder her
Krilo Skrevet 11. Mars 2011 Rapporter Skrevet 11. Mars 2011 Så herlige hunder du har! amiga har mange fine stillinger
Anette Skrevet 11. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mars 2011 Så herlige hunder du har! amiga har mange fine stillinger hihi takk
pippin Skrevet 11. Mars 2011 Rapporter Skrevet 11. Mars 2011 Pene dyra dine altså! Har dere det området der utafor døra eller? Herlig område å ha hundene løse da
Anette Skrevet 11. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mars 2011 Pene dyra dine altså! Har dere det området der utafor døra eller? Herlig område å ha hundene løse da Det området er 1 minutt med bil eller 10 minutter gjennom boligområde før vi kan gå i skogen leeeenge uten å se veier Jordet og munkoden (åpen gressplass) er det rett ved huset. Nøtterøy er ganske deilig sted å bo
Anette Skrevet 11. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mars 2011 Stilig! Fortsatt fornøyd med selen? Japp! Den sitter veldig fint og gnager ikke, har ikke brukt den selen jeg kjøpte fra Trixie i det hele tatt jeg bruker bare den vi kjøpte av deg
Kaja Skrevet 12. Mars 2011 Rapporter Skrevet 12. Mars 2011 Herlige bilder! Og Amiga er smashing som alltid (Foxi å da, men jeg har en greie for Amiga ;P)
Bananen Skrevet 12. Mars 2011 Rapporter Skrevet 12. Mars 2011 Japp! Den sitter veldig fint og gnager ikke, har ikke brukt den selen jeg kjøpte fra Trixie i det hele tatt jeg bruker bare den vi kjøpte av deg Yeeehu!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar