Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur i skogen med Foxi og Amiga

Anette

Recommended Posts

Skrevet

Jeg orket ikke redigere dem :hmm:

DSC_0087.JPG

DSC_0089.JPG

DSC_0091.JPG

Godbitutdeling

DSC_0093.JPG

innkalliiiiiiing

DSC_0104.JPG

Pena

DSC_0109.JPG

DSC_0115.JPG

Man roper

DSC_0140.JPG

man løper

DSC_0141.JPG

Man kjefter på Amiga

DSC_0142.JPG

man fortsetter

DSC_0143.JPG

Til JeanetteH fra Thorstein, ref rompehull diskusjon

DSC_0147.JPG

Peningen

DSC_0153.JPG

Innså hvor fotografen var

DSC_0154.JPG

Happy igjen

DSC_0155.JPG

Pening

DSC_0161.JPG

Upåklagelig stil

DSC_0173.JPG

Amigos

DSC_0178.JPG

Kan stå på to!

DSC_0189.JPG

Kan også tryne :o

DSC_0191.JPG

Belønningen flyr :(

DSC_0201.JPG

Amigos

DSC_0203.JPG

Finner target

DSC_0212.JPG

Angriper

DSC_0213.JPG

Blir kjeftet på

DSC_0214.JPG

Skrevet

Pene dyra dine altså! :o Har dere det området der utafor døra eller? Herlig område å ha hundene løse da :(

Det området er 1 minutt med bil eller 10 minutter gjennom boligområde før vi kan gå i skogen leeeenge uten å se veier :hmm:

Jordet og munkoden (åpen gressplass) er det rett ved huset. Nøtterøy er ganske deilig sted å bo :P

Skrevet

Stilig! Fortsatt fornøyd med selen? :(

Japp!

Den sitter veldig fint og gnager ikke, har ikke brukt den selen jeg kjøpte fra Trixie i det hele tatt jeg :hmm: bruker bare den vi kjøpte av deg :o

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Håper på det. Behandler er iallefall positiv, jeg blir litt negativ merker jeg basert på tidligere erfaring. Men det er positivt at hun ikke halter eller noe sånt og tilsynelatende bygger fin og jevn muskulatur og ifølge behandler er myk og fin med god bevegelsesfrihet i ledd. 
    • Artig med rykk-og-napp-voksing😬 Håper vondt'er er forbigående🤞
    • Zelda vokser som ugress, dessverre i så stor grad at hun har litt problemer med muskulære spenninger (håper iallefall det er alt det er), men vi koser oss masse og hun utvikler seg fint tross alt og litt enkel behandling holder ting i sjakk. Gleder meg dog til hun ser litt penere og mer balansert ut, så fort fronten tar igjen bakparten så skyter bakparten fart igjen og vokser 5 cm "over natten".  Og håper hun ikke blir alt for stor. 🙈 Håper på mange fine valpevennlige turer ila høsten,  har så smått begynt å trene litt, lærer utrolig fort, men merker godt at det ikke er en rase som er avlet for bruk lenger. Iallefall ikke særlig målrettet. Men det bor en del i henne så tipper det blir en gøyal hund å trene på sikt når man bare får kanalisert det litt bedre.   
    • Det er hundrevis av hunderaser, så det er litt av en jobb å liste alle. I prinsippet er kanskje myndene de mest krevende fordi de er selvstendige, egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Men det er også individuelt.
    • Hvilke hunderaser er vanskeligst å ha løse utenom båndtvangen? Sikkert de med mye jakt. Men hvilke?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...