Gå til innhold
Hundesonen.no

Ting til bilen


Recommended Posts

Da har det seg sann at jeg fikk en "liten" jumpstart på økonomien min slik jeg endelig kan realisere drømmen om både lappen og bil, så lappen er påbegynt og bilen ble kjøpt idag :lol:

Så da lurer jer på folkens, har dere noe must til bilen? tenker på oppbevaring, treningsgreier osv.

Kom gjerne med bilder på hvordan dere har det til hundene inni bilen :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det seg sann at jeg fikk en "liten" jumpstart på økonomien min slik jeg endelig kan realisere drømmen om både lappen og bil, så lappen er påbegynt og bilen ble kjøpt idag :aww:

Så da lurer jer på folkens, har dere noe must til bilen? tenker på oppbevaring, treningsgreier osv.

Kom gjerne med bilder på hvordan dere har det til hundene inni bilen :aww:

Gratulerer! Sånne overraskelser liker vi. :lol:

Torky tørkerull i en snerten stoffholder, med hempe i borrelås. Den er festet til girspaken så den dingler ned mot gulvet på passasjersiden og er lett å få tak i til både snørr- og bikkjetørking. :icon_redface: Å nei du og du så flink man var med forklaring i dag, men den er et must, ihvertfall. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Bur

Oppevaringskasse

Luftegitter til å sette i sprekken på vinduet

Soting til vinduer(kjøpes hos torshov bilrekvisitta og du har hendige fingre, lett for å bli blemmer)

Et stretch laken hvis du skal ha med mennesker som ikke skal ha hundehår på klærne

Men fortell hvaslags bil du har kjøpt da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg gjerne skulle ha gjort annerledes i bilen jeg har nå, er å heve buret for å få lagringsplass under. Jeg kan selvfølgelig lagre ting oppå buret, og jeg gjør det - men for tunge ting er ubehagelig å ha der fordi det ved en bråstopp vil fyke bakover og kunne knuse bakruta. Dermed ligger ting roligere og tryggere under buret.

Jeg er dog veldig glad for at jeg har fire dører i bilburet - slik at hundene kan taes ut fra både sidedør og bakdør. Blir jeg påkjørt bakfra, kan jeg få ut hundene ved siden av. Og må jeg laste all bagasje foran burene, kan de likevel tas inn og ut av bilen fra sidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

combo.JPG

Eg har tilfeldigvis ein combo stående som "ekstra" bil. Og den har eg "innredet" slik.

Må forresten få legge til at vi her snakker PRAKTISK bil :icon_redface:

combo2.JPG

Mann får nemmelig plass til mye på korte utflykter dersom mann er kreativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Kroker til å kunne henge opp utstyr

- Bagasjestropper til å kunne feste ting med

- Gode underlag i buret som er lett å vaske eller bytte

- Gummimatter til å dekke gulvet om det ikke er dekke fra før av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke om du så hvordan jeg hadde det i bilen min jeg. Men i hvertfall står buret litt opp fra gulvet med to "kasser" under. Buret er godt stroppet fast. Jeg har også kjøpt (hva heter det?) sånn baksetebeskytter som jeg har hengt på gitteret. Den har flere lommer jeg legger småting i. Ellers har jeg karabinkroker til å feste diverse i ved behov. En passe stor vannkanne, som jeg fester med sånne strikker med krok.

Jeg har også som Nirm nevner lagt gummimatte på gulvet i bilen. Mye enklere å rengjøre enn teppet som lå baki.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...