Quintinus Skrevet 2. Mars 2011 Rapporter Skrevet 2. Mars 2011 Casper har nå fått ny hjemmeside - en som er mer oversiktlig og lettere å oppdatere. Så nå er den veldig oppdatert
L.M. Skrevet 9. Juli 2011 Rapporter Skrevet 9. Juli 2011 Stilig webside, og absolutt nydelig liten gutt du har! Utrolig skjønn ^^ Men så du bruker .webs, bare lurte på hva du synes om å bruke den? Hvor mye lagring får du? Begrensa aktivitet? Og kan man designe hele siden selv eller må man bruke et designtool-opplegg fra hjemmesiden?
Quintinus Skrevet 30. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 30. August 2011 Stilig webside, og absolutt nydelig liten gutt du har! Utrolig skjønn ^^ Men så du bruker .webs, bare lurte på hva du synes om å bruke den? Hvor mye lagring får du? Begrensa aktivitet? Og kan man designe hele siden selv eller må man bruke et designtool-opplegg fra hjemmesiden? Jeg har ikke sett dette før nå... Jeg likte veldig godt å bruke webs, men de begynte med noe nytt - hvor man bare får laget maks 8 pages. Så da gikk jeg over til weebly, som jeg syntes er helt fantastisk! Veldig lett å bruke, oversiktlig og ikke minst gratis! Her er Caspers nye hjemmeside for dem som er interessert www.quintinus.weebly.com
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar