Bananen Skrevet 2. Mars 2011 Rapporter Skrevet 2. Mars 2011 Treigt ute, jeg! Det var absolutt ingen spennende dag i går, i det hele tatt, faktisk. Den blir liksom mer spennende i dag. Våknet seeent, og tok en dusj for å våkne litt ekstra. Benker meg ned i sofaen og ser en episode av Californication. Ute og trener litt lydighet med Pøbel, og han synes belønning med tennisball er suuupert! Spiller en runde League of Legends (morrospill!). Ny kameraapp som må testes ut - virket faktisk veldig greit. Spiser is med lakrisstrøssel. Faaarlig godt, lakrisavhengig som jeg er. Leser litt i en calculusbok. Middagstid. Kjøtt er ikke det samme uten saus ... Ute på en liten tissetur med Pøbel i nabolaget. Bare for å illustrere, tisser han her. Pøbel synes det var på tide med kveldsmat. En episode til med Californication, før jeg gaaanske så snart finner sengen igjen.
Bananen Skrevet 2. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2011 Ane, hva er det egentlig du driver med? Hehe - matte, vel!
SandyEyeCandy Skrevet 2. Mars 2011 Rapporter Skrevet 2. Mars 2011 Maaaw, bebis som fortsatt tisser uten å løfte på beinet, han a!
LØJ Skrevet 2. Mars 2011 Rapporter Skrevet 2. Mars 2011 Numsin, for en hengslete Pøbel Synes den boka så koselig ut jeg
SoppenCamilla Skrevet 2. Mars 2011 Rapporter Skrevet 2. Mars 2011 Ha, jeg vil også lære sånn vanskelig matte. Og spise is med lakrisstrøssel. Hm.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar