Gå til innhold
Hundesonen.no

"Hjemmelagde" produkter


amo97

Recommended Posts

Det finnes mange produkter som kaller seg "hjemmelaget". Som grandiosa hjemmelaget og Noras hjemmelaget (syltetøy osv) osv..

Jeg hørte på radioen i går at en dame klaget på disse varene fordi de kalte seg nettopp hjemmelaget. Hun mente at dette var noe slags lureri eller falskning. Fordi "de er jo ikke laget hjemme hos noen, de blir jo produsert i fabrikker"..

Ingen er vel så dumme å tror at disse produktene er laget hjemme hos noen? Vell, de er jo ikke det. Men jeg velger ikke å klage på disse varene fordi ; De kaller seg jo hjemmelaget fordi de SMAKER hjemmelaget. Det er vel mest trolig da.

Men hva er deres mening om akkurat dette?

- sorry, men ble litt usikker om jeg skulle plassere denne tråden her eller på debatforumet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte folk er dumme, det kommer man ikke helt bort fra. Så ja, det er sikkert noen som trur at det er hjemmelaget selv om de fleste skjønner at det ikke er det. Nå spiser jeg så lite ferdigmat at jeg egentlig ikke veit forskjellen i smaken (kommer bare på syltetøy og grandiosa som reklameres med hjemmelaget egentlig), så jeg skal ikke mene noe om den delen. Men for meg må de kalle det hva det vil (alltid lett å mene noe om ting man ikke trenger å forholde seg til vet dere. :) ). Dersom man er så teit at man trur at hjemmelaga butikkvarer er hjemmelaget, så får man heller bli lurt da og kanskje en erfaring rikere på kjøpet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...