Gå til innhold
Hundesonen.no

Musikk!


amo97

Recommended Posts

Hei. Nå tenkte jeg at jeg skulle starte en liten musikk-tråd. Hvor vi kan diskutere alt innen musikk, si våre meninger , hvilken musikk vi liker osv :P

Selv liker jeg veldig blandet musikk..jeg kan like bon jovi , men også de sangene som spilles på the voice - som er vidd forskjellige typer.

Jeg liker veldig godt musikken til lady gaga, my chemical romance og cristina aguilera for tida :) Jeg liker også karpe diem.

Ser dere! Virkelig blandet..:P

hva liker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt old school (:)), og er frytelig glad i klassisk musikk. Tchaikovsky, Vivaldi, Rachmaninov, Beethoven og Grieg er blant favorittene. Ellers saa lytter jeg til mye annet, og liker godt The Beatles, Eagles, Simon&Garfunkel, Paul Simon, Bread og Counting Crows. Stort sett musikk som foreldrene mine lytter til, saa jeg har vel blitt litt preget av dem. :P

Liker stort sett ikke rap og hip hop og saant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går litt i perioder hva jeg hører mest på, men generelt sett - disse artistene/bandene liker jeg: The Alexandria Quartet, Big Bang, Datarock, Dum Dum Boys, Empire of the Sun, The Flaming Lips, Fleet Foxes, Florence & The Machine, Grand Island, Heroes & Zeros, Håkan Hellström, Iron & Wine, John Olav Nilsen & Gjengen, Kaizers Orchestra, Kate Nash, King Midas, Kings of Convenience, The Lionheart Brothers, Madrugada, MGMT, Mumford & Sons, Neil Young, Pink Floyd, Radiohead, The Shins, Sigur Rós, The Smiths, Tellusalie, Tom Waits, The XX. Blant annet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det uten tvil mest i metal og rock. Det som spilles aller mest er Rammstein, Metallica, Volbeat, Rob Zombie, Ozzy, Twisted Sister, Lynyrd Skynyrd og Alice Cooper. I omtrent den rekkefølgen... :)

Men! Jeg er litt på den at er det god musikk kan det høres på. :P Så det er ikke sjeldent at det dukker opp sanger av f.eks. Hellbillies, Brad Paisley, Dixie Chicks, Christian Kane, Beth Hart, Plumbo ( :P ), Ni liv og diverse andre sånne ting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig variert. På spotify-spillelista som spilles mest for tiden finnes det artister som Kaizers Orchestra ( :) ), Mumford & Sons, Parken, Elton John, Eminem, Jim Stärk, Shantel, Regina Spektor, Hellbillies, MGMT, Sigurd Rós, John Olav Nilsen og gjengen, Fjorden Baby!, Raga Rockers, Kent, Bare Egil Band, Brandi Carlile, Local Natives, Adele og litt andre ymse. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er tydeligvis veldig glad i norsk på norsk når eg tenkte etter:

Kaizers orchestra :)

Skambankt

Moi

Hellbilies

Vamp :P

Thomas dybhdahl

Muse

30 secunds to mars

brad paisley

og eg kunne nevnt i fleng

Samtidig er stortsett det meste mulig å høre på så går mye i radio, og da blir det fort pop og slikt, men det er ikkje det som settes på om eg skal "kose" meg med musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker aller best countrymusikk, men har i det siste begynt å høre på annen musikk også ;) På min spilleliste er det for det meste:

Brad Paisley, Kenny Chesney, Keith Urban, Dixie Chicks(Travelin' soldier :) ), Blake Shelton og Luxus Leverpostei, men har også andre sanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører på absolutt alt, bortsett fra metal. Jeg elsker punk, men kan også høre på listepop.

Favorittbandene er

Kaizers orchestra :)

Leftover crack

Rancid

One republic

Bruno mars

Imperiet

Alexandra burke

James blunt

Michael buble

Muse

John olav nilsen og gjengen

Streetlight manifesto ;)

Flo rida

Jason derulo *flau*

Prodigy

Cypress Hill

Less than jake

The streets ;)

Jordin sparks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker rock som Pink Floyd, Coldplay, Metallica, Guns'n roses, Kent, B. Springsteen, m.m. Liker mye forskjellig innen rock.

Liker også rolige vakre sanger av feks moody blues, og syngedamer / menn som Eva Cassidy, Sting, Gary Moore, Phil Collins, Dido, Vanessa Carlton, Elton John, Michael Jackson, Alanis Morisette.

Av Norske så liker jeg bl.a Jokke og valentinerne, Christel Alsos, og Secret Garden.

...og litt listemusikk på toppen. :)

Liker ikke 'datamusikk.'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...