Gå til innhold
Hundesonen.no

Tørre poteputer


Recommended Posts

Jeg føler jeg har prøvd "alt", og at ingenting hjelper. Enya sliter nemlig med tørre puter. Ikke de som er på poten, men de som sitter litt lenger opp, bak på "leggen" (hva heter de egentlig?). Det er dype furer i de, ser ikke noe godt ut... :wub: Hvis noen har erfaring med noe som hjelper, spytt ut! Har smurt regelmessig i det siste (siden oktober) med en potesalve som hjelper på "alle andre" poter enn disse. Så her må det noe skikkelig greier til tror jeg. Tips anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er ganske vanlig at de er veldig tørre, så hvis og hun ikke halter eller piper/hyler når du tar på de, tror jeg ikke du skal bekymre deg. Hvis de andre putene er fine, er det nok ingen ting feil med fôret eller næringsopptaket. Hvis det derimot er slik at du må smøre alle potene for at de ikke skal tørke, så ville jeg byttet til et annet fôr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! :wub:

bcAmira: Har sammenlignet med potene til hundevenner, og de er ganske mye tørrere... Nå har den ene furen sprukket, og hun blør litt fra den. Dog ingen tegn til smerte, men er redd de blir verre om jeg ikke gjør noe med de... De andre putene under labben er helt fine, hun er blank i pelsen og klørne er fine, så fôret (Hills) funker greit tror jeg :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...