Gå til innhold
Hundesonen.no

Skins, Mobilversjon

Recommended Posts

Skrevet

Hvorfor får jeg bare se sonen i mobilversjon på PC nå? :wub:

Skulle gjerne lagt ved printscreen, men det funker dårlig når jeg kun får brukt mobilversjonen...

Edit: Og jeg har bare IP.Board Mobile som valg under Tema nederst på siden.

Skrevet

Nå har jeg logget inn og ut flere ganger, slettet cookies og alt mulig annet rart, men jeg får fortsatt bare mobilversjonen!

Skrevet

Espen hjalp meg på MSN, jeg holdt på å gå fra forstanden her :wub:

Men det jeg har gjort på/med sonen i dag er i hovedsak gjort via mobilen, jeg måtte gå inn på fullversjonen via mobilen for å melde meg av en varsling (trenger ikke å få mail hver gang noen skriver i Akkurat nå-tråden, liksom), og så klarte jeg på et vis (jeg vet ikke hvordan det skjedde) å komme meg inn på mobilversjonen igjen. Når jeg skulle inn på sonen igjen på PC'en jeg har tilgjengelig fikk jeg bare mobilversjonen (IP.Board Mobile).

På mobilen var det en link som det står "fullversjon" på, og når jeg klikket på den kom jeg inn på den "vanlige" versjonen.

Skrevet

Nå er den sånn igjen! Det betyr vel i praksis at jeg ikke kan gå inn på fullversjonen på mobilen? Litt dumt i såfall, for jeg har veldig varierende tilgang på PC om dagen, så mobilen er litt alfa og omega for meg nå :huh:

• 2 weeks later...
Skrevet

Kan noen hjelpe meg med det samme please? Jeg gikk inn på hundesonen via mobilen, og har nå den mobilversjonen. Men jeg har ingen "fullversjon" nederst å velge, og når jeg logger inn på sonen fra vanlig pc så får jeg mobilversjonen opp :P

Dobbelpost

Okay jeg klarte det ikke. Kall meg gjerne avhengi! Men mobilversjonen var forferdelig, og siden jeg ligger på sykehus nå 24/7 så føler jeg at sonen er en nødvendighet :lol: Nå har jeg virkelig prøvd alt når det kommer til å få fra mobilversjon til vanlig!

Skrevet

Jeg har klart det sammne! Hjelp?

Jeg var inne på hundesonen på mobilen (dervad mobilversjon) også klarte jeg selvfølgelig og trykke på fullversjon-knappen, og jeg klarte og trykke meg tilbake til mobilversjonen med og logge av og på og styre. Men, så logget jeg på hundesonen på bærbarpc'n idag, og der var det nå kun mobilversjon. Står kun "IP. Board Mobile" på Tema. Samme gjelder mobilen. What to do ?

Skrevet

Slettet cookies overalt hvor jeg har vært på, prøvd å logge inn med forskjellige mobiler for å se om noen av dem gikk ann å få fullverjon på, prøvd forskjellige nettlesere- Tja.. ALT :)

Skrevet

Jeg har slettet cookies på både telefon og i nettleser, uten effekt. Det er nok "bare" en bug, men skikkelig irriterende når bug'en intreffer :)

Skrevet

Litt eksperimentering her tilsier at det vil falle tilbake til Mobile-versjon om dere går inn med mobiltelefon igjen...

Det må være en bug at det ikke går tilbake, blir stuck i Mobile

Skrevet

Litt eksperimentering her tilsier at det vil falle tilbake til Mobile-versjon om dere går inn med mobiltelefon igjen...

Det må være en bug at det ikke går tilbake, blir stuck i Mobile

Faller vi tilbake til mobilversjon over hele linja (:lol:) om vi går inn på mobilen og bruker mobilversjonen på mobilen?

Skrevet

Faller vi tilbake til mobilversjon over hele linja (:)) om vi går inn på mobilen og bruker mobilversjonen på mobilen?

Så vidt jeg har skjønt, så går alt fint om du holder deg til å bruke mobilversjon på mobilen og holder lankene unna "fullversjon"-knappen på telefonen. :lol: Correct me if I'm wrong, Tore eller Espen

Skrevet

Det virker sånn, jeg har ikke problemet så jeg skjønner ikk ehelt hvasom skjer eller hvordan dere får det til.. Men det ser ut som om det er en bug.

Ingen doble/nye brukerkontoer.

§1.14

Brukerkontoer. Det er kun tillatt med én (1) brukerkonto per person. Din konto er personlig og skal ikke benyttes av andre. Brudd på disse kan medføre utestengelse. Ved problemer med innlogging, kontakt Hundesonen.no på mail, ikke lag en ny konto.

Skrevet

Jeg tørr ikke gå inn på mobilversjonen på telefonen ihele tatt før noen får bekreftet det :)

Det er nok ingen fare, jeg har ikke det problemet om jeg lar være å trykke på den "teite" knappen på telefonen. Så lenge jeg lar mobilversjon være mobilversjon og bruker PC'en til å administrere innstillinger og sånt, så er alt normalt :lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan er han sammen med andre hunder? Er det mye lyd da også?  
    • Hei! Takk for svar:) Ja, vi har skjekket han hos vetrinær, og prøvd adaptil uten noen endring. Radio/annan lyd i bakgrunnen hjelper ingenting med mindre den skjermer for lyder utenfra, og da må vi ha volum så høyt at det blir irriterende for oss😅 Har prøvd ulik balanse med forskjellig mental og fysisk trening, og mengde. Vi merker at han er litt roligere om vi gjør aktiviteter som er mindre stressende for han, og trener mer spor/søk. Fortsatt langt over gjennomsnitt med bjeffing, men det er hevrtfall litt forbedring. Når det kommer til kastrering så er han kastert på grunn av andre medisinske årsaker, og for oss har ikke dette hatt noe innvirkning desverre. Har kommet frem til at dette helt sikkert er genetisk og han kommer nok alltid til å være litt varsler hund. Samtidig tenker jeg også at dette er noe som er vanskelig for han, og veldig stressende. 
    • Har hatt tispe med løpetid før, men dette er en ny opplevelse. Frøkna er 2 år, og har sin 4. løpetid nå. Og det er en helt annen opplevelse enn hennes tidligere løpetider, og andre tisper i heimen. De to andre løpetidene hennes har vært rolige, hun har vært nedstemt, men ellers ikke noe spesielt. Vi er på dag 9-10, og den litt triste hunden som har hengt med hodet i et par uker, har plutselig et stort,litt manisk glis, hun jukker på beina våre, og også på ryggen min da jeg skulle fyre i ovnen før i dag. Hun piper og synger,sutrer og er som en klistremerke på oss både dag og natt. Jeg antar vi er inne i stådagene. På tur tisser hun hele tiden,mens hun løfter beinet høyt, og tisser gjerne på gjerder og annet som stikker ut.(Hun får ikke lov til det) Vi har ei annen tispe i huset uten løpetid, men hun oppførte seg aldri slik da hun hadde løpetid, ikke en annen tispe vi hadde heller, så dette er jo en interessant opplevelse! Den andre tispa vår er nesten 10 år eldre, og ser ut som om hun tenker sitt om småen som er heelt smårar om dagen🤭 Jeg ser for meg at min lille neppe er den eneste som blir litt spesiell på denne tiden,hører gjerne om flere!
    • Det høres utrolig slitsomt ut, og dere har prøvd det meste jeg ville anbefalt. Både cocker spaniel og puddel er jo raser som kan ha en del lyd, og ved å kombinere dem med litt ulike forutsetnigner så kan det rett og slett være genetikk, og dermed veldig lite å gjøre noe med.  Jeg går ut fra at han også er sjekket hos veterinær og at stoff- og hormonnivåer er noenlunde normale? Antar dere også har prøvd Adaptil og lignende? Er det like ille om det f.eks. står på radio i bakgrunnen? Har dere prøvd å enten redusere mengden aktivitet betraktelig over en periode, eller å endre balansen mellom mental og fysisk aktivitet annerledes? Det er ikke alltid at mer aktivisering er løsningen, for noen er det også mindre. Er han kastrert? Det er ikke noe som anebfales som en første løsning, men for meg høres det ut som dere har prøvd det meste annet av profesjonell hjelp. Hvis han ellers er trygg og velfungerende ift. sosiale situasjoner med folk og andre hunder, så ville jeg forsøkt evt. kjemisk først for å se hvordan det går.  
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...