Gå til innhold
Hundesonen.no

Søke innenfor emner + "tidsbegrenset" søk

Recommended Posts

Skrevet

Heisann, jeg savner to ting etter at forumet ble lagt om:

1. Muligheten til å søke innenfor et emne. Er så kjekt når man skal finne fram til akkurat det innlegget i et emne på førtito sider, liksom.

2. Når man søker etter ting - enten i den vanlige søkefunksjonen eller ved å se på noens innhold - vises ikke resultatene lenger enn ett år tilbake i tid. Det hender faktisk at det er for lite!

Er dette ting som er mulig å gjøre noe med, mon tro? :ahappy:

Skrevet

Det er jo mulighet for å søke innenfor et emne?! Er bare å gå inn i en tråd og øverst da står det "Søk.." også velger du om det er "Dette emnet" eller "Dette forumet".

Men jeg slet litt med å søke for å få opp tråder et år eller to tilbake. Litt tungvindt at det ikke kommer opp automatisk.

Skrevet

Det er jo mulighet for å søke innenfor et emne?! Er bare å gå inn i en tråd og øverst da står det "Søk.." også velger du om det er "Dette emnet" eller "Dette forumet".

Se der ja. :ahappy: Vant til at det er nederst, jeg!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...