Gå til innhold
Hundesonen.no

Leie av handler/instruktør til kurs

Djervekvinnen

Recommended Posts

Skrevet

Vi skal prøve å få til et handlerkurs i hundeklubben nå til våren, og jeg har fått ansvaret for å finne handler/instruktør som vil komme til oss å ha kurs en helg. Det er mange interesserte i klubben, så har god følelse på at det skal gå bra å få nok deltagere.

Ser at flere andre hundeklubben leier inn instruktører til kurs, men hvor finner de egentlig disse?

Har noen forslag til hvordan jeg kan finne noen og spørre? Evnt vet om dyktige handlere som kan leies?

Skrevet

Vi skal også ha handlerkurs (mest sannsynlig) i April...

Har ikke funnet noen instruktør/foredragsholder til det,

har en hundefrisør som skal holde foredrag uken før, så blir det handlerkurs uken etter..

Så skal følge med på tråden...

Kom gjerne med tips til personer i trøndelagsområdet for vår del.

(og nord i nordland / Bodø for Djervekvinnen's del.)

Skrevet

Finn Arne Haugli, Mo i Rana, er en meget dyktig handler. Hvordan han er som instruktør vet jeg ikke.

Men det går jo ann å ta en tlf og høre om han kan evt om han har noen tips om hvem man kan kontakte.

Skrevet

Steinar Balken? Han er i tillegg til dyktig veldig trivelig og flink med mennesker (bare se hvilken herlig dommer han er å stille på valpeshow for), mange soniser som har gått kurs for ham :P

Skrevet

Tore, hva med Karl Eddie Berge? Vi hadde ham som instruktør i snuserklubben for et par år siden.

Karl (og Vibeke) ble spurt om å være dommere på valpeshowet, meget trivelige og godt rykte..

Kan jo spørre om noen av dem han holde handlerkurs også, litt langt unna men, skal høre med komiteen...

Steinar B. bor vel sørpå?

(å må i så tilfelle bookes på fly tur retur ++, blir nok i dyreste laget)

Finn A.H. har jeg ikke hørt om..

Kan noteres.

*her snakker vi statskupping av tråd!* :P

Skrevet

Djervekvinnen, jeg er usikker på hvor du holder til, men hva med hun som er leder for Norges landslag i juniorhandling? Hun vet jeg har instruert mange av dagens dyktige handlere. Jeg husker ikke navnet, men tror hun bor i Tromsø, kan finne det til deg om du er interessert.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...