Gå til innhold
Hundesonen.no

Leie av handler/instruktør til kurs


Djervekvinnen

Recommended Posts

Vi skal prøve å få til et handlerkurs i hundeklubben nå til våren, og jeg har fått ansvaret for å finne handler/instruktør som vil komme til oss å ha kurs en helg. Det er mange interesserte i klubben, så har god følelse på at det skal gå bra å få nok deltagere.

Ser at flere andre hundeklubben leier inn instruktører til kurs, men hvor finner de egentlig disse?

Har noen forslag til hvordan jeg kan finne noen og spørre? Evnt vet om dyktige handlere som kan leies?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også ha handlerkurs (mest sannsynlig) i April...

Har ikke funnet noen instruktør/foredragsholder til det,

har en hundefrisør som skal holde foredrag uken før, så blir det handlerkurs uken etter..

Så skal følge med på tråden...

Kom gjerne med tips til personer i trøndelagsområdet for vår del.

(og nord i nordland / Bodø for Djervekvinnen's del.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn Arne Haugli, Mo i Rana, er en meget dyktig handler. Hvordan han er som instruktør vet jeg ikke.

Men det går jo ann å ta en tlf og høre om han kan evt om han har noen tips om hvem man kan kontakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tore, hva med Karl Eddie Berge? Vi hadde ham som instruktør i snuserklubben for et par år siden.

Karl (og Vibeke) ble spurt om å være dommere på valpeshowet, meget trivelige og godt rykte..

Kan jo spørre om noen av dem han holde handlerkurs også, litt langt unna men, skal høre med komiteen...

Steinar B. bor vel sørpå?

(å må i så tilfelle bookes på fly tur retur ++, blir nok i dyreste laget)

Finn A.H. har jeg ikke hørt om..

Kan noteres.

*her snakker vi statskupping av tråd!* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djervekvinnen, jeg er usikker på hvor du holder til, men hva med hun som er leder for Norges landslag i juniorhandling? Hun vet jeg har instruert mange av dagens dyktige handlere. Jeg husker ikke navnet, men tror hun bor i Tromsø, kan finne det til deg om du er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...