Gå til innhold
Hundesonen.no

Påmeldingsskjema utstilling

Papillon

Recommended Posts

Skrevet

Hei!

Skulle gjerne meldt meg på valpeshowet som hoffeklubben arrangerer, men finner ikke Nkks påmeldingsskjema til utstilling. Noen som vet hvor det ligger? :icon_confused:

Skrevet

Men er det sånn at man MÅ melde på manuelt? For det går jo ikke å melde på elektronisk? Og må man evt da allikevel betale mer enn om man skulle meldt på elektronisk? Usikker på om jeg bare skal melde på manuelt, eller vente og satse på at jeg kan melde på elektronisk snart.. :icon_confused:

Skrevet

Men er det sånn at man MÅ melde på manuelt? For det går jo ikke å melde på elektronisk? Og må man evt da allikevel betale mer enn om man skulle meldt på elektronisk? Usikker på om jeg bare skal melde på manuelt, eller vente og satse på at jeg kan melde på elektronisk snart.. :hmm:

Takk folkens :lol:

Ja, synes det er merkelig at det ikke går ann å melde på elektronisk :innocent: Sendte en mail til arrangørklubben om det for vel 2 uker siden, men har enda ikke fått svar.. :icon_confused:

Skrevet

Jeg er usikker på dette med dogweb arra og valpeshow...

Jeg krysset av for valpeshow og satte pris, men valpeshowet har ikke dukket opp noen steder i terminlisten ("u.off./show")

Skrevet

Jeg skulle melde på i lydighet på samme greia.. og fikk beskjed at de hadde tekniske problemer men at det skulle ordne seg.. men det har visst godtatt mailen min som en slags midlertidig påmelding sånn at de vet at jeg er interessert.

Skrevet

Jeg er usikker på dette med dogweb arra og valpeshow...

Jeg krysset av for valpeshow og satte pris, men valpeshowet har ikke dukket opp noen steder i terminlisten ("u.off./show")

Jeg har meldt på valpeshow med DogWeb før, så det er mulig.

Har du sjekket om det kommer opp i lista over utstillinger du kan melde på? Har du haket av for den siste godkjenningen som gjør at det offentliggjøres og er mulig å melde seg på?

Skrevet

Jeg har meldt på valpeshow med DogWeb før, så det er mulig.

Har du sjekket om det kommer opp i lista over utstillinger du kan melde på? Har du haket av for den siste godkjenningen som gjør at det offentliggjøres og er mulig å melde seg på?

Denne har vært avkrysset i norn uker nå ja.

Kryss av her for å godkjenne at prisene over er de riktige for denne utstilling. Dette må gjøres før web påmelding kan brukes.

Den ordinære utstillingen er oppført, jeg har ikke tenkt på at kanskje det er et valg for valpeshow om man går inn på den ordinære...

Nå føler jeg meg dum her, må sjekke... (NRK N-T 30.April)

Edit : sjekket opp ja, man kan fint melde på valp 4-6 og 6-9 + at man kan melde på valp som ikke er registrert i NKK.!

Flott.! Da ordner det seg... :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig vanskelig å si hva som er "bedre" uten å vite hvordan forutsetningene ser ut. Hvis det er hjelp til rasevalg du vil ha så er det kanskje greit å lage en egen tråd til det med informasjon om hvilken erfaring du har med hund, hvordan hverdagen din ser ut, hvor mye aktivitet vil hunden få, har du planer om noe målrettet aktivitet/sport osv. Hvilke kriterier har du mtp. lyd, pelsstell, støvsuging, størrelse på hunden?  Med denne informasjonen er det lettere å gi råd om en rase som kan passe til ditt potensielle hundehold. Det er helt sikkert flere raser som kan passe kriteriene, og mange som ikke gjør det. 
    • Svarer dere begge to her. Ser at dette kanskje er en god grunn til å vurderer andre raser. Kanskje Aussie eller Collie er bedre?
    • Har ofte erfaring med at de jeg spør på utstillinger eller andre stevner bare roser hunderaser helt og forteller kun det positive. De jeg snakka med på messen var kun positive til rasen.
    • Jeg har møtt noen fine individer, men ikke nok til at jeg tenker at rasen er en fin og god brukshund. Alt for mye merkelig mentalitet ute å går, og allergi og hd
    • Hunder lever fint med tre ben, jeg ser ikke at en amputert tå vil utgjøre store problemer for en såppas sprek rase. Hvis hunden ellers er frisk og sprek ville jeg gjort det, selv om den er godt voksen. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...