tm100021 Skrevet 29. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2011 Siden det finnes så mange forskjellige talenter her tenkte jeg at det må kanskje være noen her som kan hjelpe meg... Jeg har egentlig blogg på blogspot- flyflax.blogspot.com og har nå også flyflax.wordpress.com Jeg importerte bloggen fra blogspot til wordpress, fordi jeg trodde problemet mitt ville løse seg. Tingen er at sidenmenyen flytter seg ned under postene på siden, istedenfor å holde seg på høyre siden øverst som den skal! Og problemet "flyttet" med seg over på wordpress, og jeg skjønner bare ikke hva jeg har gjort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 29. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2011 hmmm...har du vært inne på widgeter og sett etter hvor widgetmenyen din ligger ifg wordpress? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 29. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2011 På siden, der den "skal" være Både der og på blogspot står det at den er der den skal være, og når man går inn på et enkelt innlegg, da ligger den rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 29. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2011 Hva om du lager en statisk startside, og viser bloginnleggene som egen side? Kanskje menyen legger seg riktig da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 29. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2011 Hva om du lager en statisk startside, og viser bloginnleggene som egen side? Kanskje menyen legger seg riktig da. Wordpress nybegynner Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 29. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2011 Ser at det er en smiley der i "hovedbildet" og den smileyen erstattes med menyboksen om du går inn på et innlegg.. kan det ha noe med den å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 29. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2011 Ser at det er en smiley der i "hovedbildet" og den smileyen erstattes med menyboksen om du går inn på et innlegg.. kan det ha noe med den å gjøre? Whaat?? Jeg seer den ikke, hvor da liksom? Tenk om det hadde vært noe så enkelt Har slitt i flere timer med dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 29. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2011 innstillinger - leser - øverst på siden du får opp da står det noe om fremsiden, om du vil ha en statisk side eller vise innleggene. Du må først lage en side som heter start eller velkommen eller hjem eller what ever, men den siden du da vil ha som forside. Deretter velger du den som statisk side, og anngir hvilken side du vil ha bloggen på. Det ble egentlig ikke spesiellt forståelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 29. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2011 Jeg tror det gikk :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 29. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2011 hos meg er den under fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 29. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2011 hos meg er den under fortsatt På hvilken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 29. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2011 På hvilken? blogspot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 29. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2011 blogspot Den er gammel Er wordpress jeg jobbet med nå, og flyttet alt til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 29. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2011 Jepp, det funket i wordpress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 29. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2011 Jepp, det funket i wordpress Tuuuusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 29. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2011 Ser alt bra jeg også nå, og den smileyen er bort aner ikke hva den gjorde der.. den var biteliten liksom, som enkel svart/hvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 29. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2011 Aner ikke hvordan den har kommet seg ditt isåfall, helt utrolig irriterende! Men nå er bloggen fikset ihvertfall Takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar