Poter Skrevet 3. November 2012 Rapporter Share Skrevet 3. November 2012 I dag traff jeg to mopser for første gang, tror jeg. Tror faktisk ikke jeg har hilst på mops før og jeg ble overrasket over hvor myke og gode de er i pelsen! Hadde trodd de var litt striere i pelsen, omtrent som en labrador. Koselige rynketryner var de! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 3. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. November 2012 I dag traff jeg to mopser for første gang, tror jeg. Tror faktisk ikke jeg har hilst på mops før og jeg ble overrasket over hvor myke og gode de er i pelsen! Hadde trodd de var litt striere i pelsen, omtrent som en labrador. Koselige rynketryner var de! Peiling på hvem de var? Ja, de er gode og myke. Spesielt de fawne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 4. November 2012 Rapporter Share Skrevet 4. November 2012 Peiling på hvem de var? Ja, de er gode og myke. Spesielt de fawne. Nei, jeg kom på etterpå at sonenreglene sier jo at man skal spørre om oppdretter og kennelnavn Eier var dame med langt, rødt hår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 4. November 2012 Rapporter Share Skrevet 4. November 2012 Frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 4. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. November 2012 Frode huh? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 4. November 2012 Rapporter Share Skrevet 4. November 2012 huh? Forslag til navn Jeg leste bare første innlegget.. så jeg vet ikke om tråden utviklet seg fra navnforslagene Men jeg forslår altså Frode ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 4. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. November 2012 Forslag til navn Jeg leste bare første innlegget.. så jeg vet ikke om tråden utviklet seg fra navnforslagene Men jeg forslår altså Frode ^^ Aah.. Hector er 23 mnd gammel nå og søs har alt en som heter Frode 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 4. November 2012 Rapporter Share Skrevet 4. November 2012 Aah.. Hector er 23 mnd gammel nå og søs har alt en som heter Frode haha... note to self: Les videre i tråden før du svarer... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts