Synnikken Skrevet 28. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2011 (endret) Tangetoppen's Kilkenny. Født den: 3 Desember 2010 Han skal flytte til BERGEN! Far er Tangetoppen sin amerikanske import. BISS NORDICW-10 FW-10 SW-10 DKW-10 NW-10 CPHW-10 HelsinkiW-10 DKKW-10 AMCHDKCHCROCHRUSCH Winsome Gold Standard og Mamma er: EUJW-07 CROJCH BiHJCH N CH Dk CH NORD CH SUCH Tangetoppen's Graciella. Han er leveringsklar og skal hentes på mandag. Veslekaren har fått navnet Hector. (La til fullstendig tittelrekke på mor&far) Endret 29. Januar 2011 av Synnøve 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 28. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2011 Fiiin Løkulf! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 28. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2011 Kjempesøt Gratulerer med valp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 28. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2011 Eller kanskje Sprudleif er mer treffende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 28. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2011 Fiiin Løkulf! Kjempesøt Gratulerer med valp Tuusentakk! Eller kanskje Sprudleif er mer treffende? Du er såå flink å hjelpe til med navn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 28. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2011 Hey, jeg KOM med seriøse forslag helt til du insisterte på Bajas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 28. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2011 Grattis søtnos da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 28. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2011 :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 28. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2011 Grattis med ny valp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 28. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2011 Hey, jeg KOM med seriøse forslag helt til du insisterte på Bajas Hahah! Men han eeer en Bajas ifølge Elisabeth! Grattis søtnos da! Takk for det Grattis med ny valp Takk for det søtis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 29. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2011 Gratulerer med søtnos! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 29. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2011 Gratulerer med søtnos! Takk for det Emma! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 29. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2011 Så søt! Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 29. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2011 Gratulerer så mye med en søt liten en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 29. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2011 Så søt! Det gikk fort! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 29. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2011 Fiiin Løkulf! Eller kanskje Sprudleif er mer treffende? Du er såå flink å hjelpe til med navn! Grattis! Så syns jeg Arnold hadde passet som navn på en gærn Tangetopp, eller rett og slett Løken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 29. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2011 Awwww.... "Milde måne" så utrolig søt liten fyr! Grattis! Susanne (Synes han skulle hete Karloff, jeg...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 29. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2011 Grattis!! Men altså.... den kan da ikke hete Bajas - ALLE hunder heter det. Løken eller Loffen stemmer jeg på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 29. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2011 Så herlig! Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgaine Skrevet 29. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2011 Gratulerer med det lille grynte frøet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 29. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2011 Gratulerer med superskjønnn valp! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 29. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2011 Ludvig! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 29. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2011 Så søt! Gratulerer Gratulerer så mye med en søt liten en Så søt! Det gikk fort! Tusentakk Jenter! Ja, gikk raskt. Men jeg har siklet på dette kullet siden det ble planlagt i sommer Så når hun spurte om jeg var interessert kunne jeg ikke si nei! Grattis! Så syns jeg Arnold hadde passet som navn på en gærn Tangetopp, eller rett og slett Løken *ler* Hadde egentlig bestemt meg for Angus... men mamma sier Anus! Så da blir det ikke det heller Grattis! Men altså.... den kan da ikke hete Bajas - ALLE hunder heter det. Løken eller Loffen stemmer jeg på Løken blir det ikke! Loffen... skeptisk.. En rynkete loff liksom... Så herlig! Gratulerer! Gratulerer med det lille grynte frøet Gratulerer med superskjønnn valp! Tusentakk til dere også jenter! Ludvig! Nehei! Men vurderer Solan! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 29. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2011 Wiiii! Trodde du ventet på valp fra et annet kull? Hva skjedde siden det plutselig ble fra noen andre? Avbestilling? Blir det ikke Pelle altså? Søt var den ihvertfall! Kjempe spennende! Føler alle får seg valp nå Jeg syns han kan hete Fryd! Edit: Eller Kille/Killa. Eller Ille. Lillemann. Haha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 29. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2011 Wiiii! Trodde du ventet på valp fra et annet kull? Hva skjedde siden det plutselig ble fra noen andre? Avbestilling? Blir det ikke Pelle altså? Søt var den ihvertfall! Kjempe spennende! Føler alle får seg valp nå Jeg syns han kan hete Fryd! Edit: Eller Kille/Killa. Eller Ille. Lillemann. Haha. En Kilkenny er ingen Pelle. Ikke avbestilling akkurat, han har splittet neserynke så TT ville ikke sende han ut av landet som planlagt. Så spurte hun meg om jeg var interessert. Jeg kunne jo ikke si nei, da foreldrene er 2 mopser fra min topp10 liste for å si det på den måten. Både jeg og Elisabeth tror neserynken kommer, så jeg lever i håpet og har kjøpt han. Fryd er tispenavn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts