Gå til innhold
Hundesonen.no

se på denne diskusjonen!


~Marlene~

Recommended Posts

http://forum.dyrenett.no/forum/showthread.php?t=56471

en utruli teit kjerring der som spør om råd men etter hvert driter i rådene vil ikke lufte sin valp på natten :)

hvorfor spør hun om råd når hun bare svarer frekt tilbake!????

blir så sint jeg!!

stakkar valpen må såve i avfring til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pluss at det er mange folk der som svarer øflig å prøver å hjelpe henne me råd!

dere gjør en god jjobb, så julie der og =D>

åååååå hun der kjerringa må ta til seg råd når hun får dem å ikke kjefte tilbake...

valpen er fra en perfekt oppdretter :roll: jaja...den mp vell på do like mye for det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke betale 5 kr. for å være inne på dyrenett :) Noen som kan kopiere diskusjonen?

Trenger da ikke å være registrert for å lese diskusjonen?

Håper virkelig denne personen tok til seg rådene, virker ikke akkurat som h*n har satt seg helt inn i hvordan det er å ha valp i hus. Tror h*n virkelig at en valp VET at den skal gjøre fra seg ute, og at oppdretteren har fått den husren før den ble solgt!? Jøsses...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så teit når folk spør spørsmål, men ikke gidder å ta seg tid til å høre etter på rådene.

Det var mange erfarne folk der inne og det er å gå for langt når du kaller rådene for galskap :)

Spesielt når de har tatt segtid til å skrive lange innlegg for å hjelpe [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en mann.

Dersom dere leser hele, så kommer faktisk ikke all informasjon frem i de første innleggene. Han er ute med hunden siste gang 00.30, og ut igjen med den når han går på jobb, 04.00. Det er jo ikke halvparten så ille som å la den ligge hele natten ;) Etter hva jeg skjønner har han også døren oppe ut til terrassen (?) Utrygt, men den lille er ikke stengt inne i et knøttlite bur, hvertfall.

Måten å ordlegge seg på er jo noe annet. MEN dette er ikke en diskusjon som hører til her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...