Gå til innhold
Hundesonen.no

Tegn en sonishund og gjett hvilken!

SaraS

Recommended Posts

• Svar 554
  • Created
  • Siste svar

Vel, jeg er freidig nok til både å dobbelposte og legge ut tegning selv om vi ikke har fått bekreftet svaret på den forrige. Nå har jeg nemlig lastet ned Paintbrush, så da vil jeg tegne jeg, også! :lol: Her er en deigklump med svartedødensymptomer + en ulv, hvem er de egentlig?

5394663441_a378f6d1b3_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tequila? :lol:

Tequila?

Bingo - dere får slåss om hvem som legger ut neste... og ups.. Der vant visst Ingvild *ler*

Vel, jeg er freidig nok til både å dobbelposte og legge ut tegning selv om vi ikke har fått bekreftet svaret på den forrige. Nå har jeg nemlig lastet ned Paintbrush, så da vil jeg tegne jeg, også! :lol: Her er en deigklump med svartedødensymptomer + en ulv, hvem er de egentlig?

5394663441_a378f6d1b3_o.jpg

Valpis og ... menialledageratmanskalværesåglemsknårdetgjeldernavnda, men jeg mener altså den samojedduden som leker seg med Valpis :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare bra at Ingvild la ut. Jeg sitter på jobben og skal ikke prøve å leite etter no tegneprogram nå altså :lol:

Google Paintbrush, det er akkurat som Paint, er gratis å laste ned og fungerer supert på Mac. :lol:

Men ja, Valpis og Nansen er riktig! Dere får bare hive ut tegninger, alle sammen, hvis dere vil det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google Paintbrush, det er akkurat som Paint, er gratis å laste ned og fungerer supert på Mac. :lol:

Men ja, Valpis og Nansen er riktig! Dere får bare hive ut tegninger, alle sammen, hvis dere vil det :lol:

Ooooh! Tusen hjertelig takk for tips :lol: Da skal jeg laste ned det i kveld, så skal jeg tegne å :lol: Men tror fortsatt ikke jeg skal gjøre det mens jeg sitter på jobb :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...