Gå til innhold
Hundesonen.no

Besøk hos Raksha

Argyr

Recommended Posts

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Tusen takk for masse skryt av dyrehagen min. :D Tror ikke dette er den verste plassen å være nei, om man klarer å lukke øya for et svimete rotehue av en "bestyrer". :D:P Men nei, skal ikke flere krevende dyr inn her altså - før det så må døgnet få flere timer. Syns dyrehagen er perfekt med 3 hunder, 3 katter, 2 hester og noen høns og noen fisk. :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre sent enn aldri! :(

Her kommer siste runde med bilder fra Rena rideleir og dyrehage.

Ridende rytter til hest :P

IMG_3096.jpg

Sjekker om Lady går bananas av at Bestas går avgårde (nei, hun gjorde ikke det)

IMG_3098.jpg

Michelindamen i michelindress oppå hest :rolleyes2: :innocent:

Men det var sååå gøy og koselig og :( og jeg vil veldig gjerne gjøre masse mer av det!

IMG_3105.jpg

IMG_3107.jpg

Hesten står litt skeivt og jeg har litt for korte bein :P

IMG_3102.jpg

Man er ikke helt riktig på Rena :P

IMG_3059.jpg

Noe ustabil vagle, dette her

IMG_3056.jpg

Helt greit, sier Lady

IMG_3064.jpg

Tre damer til er også helt i orden

IMG_3084.jpg

Bestas, derimot - han synes ikke noe om dette her i det hele tatt!

IMG_3087.jpg

IMG_3092.jpg

Brahmaen skal ha et ørneliknende blikk, og det synes at denne er halvt brahma

IMG_3052.jpg

IMG_3046.jpg

Det er blitt en tøff gjeng!

IMG_3036.jpg

IMG_3021.jpg

IMG_3020.jpg

IMG_3017.jpg

IMG_3014.jpg

IMG_3012.jpg

IMG_3011.jpg

IMG_3010.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, de hestene er da helt fantastiske :P

Bestas ser veldig fornøyd ut med deg på ryggen! Litt stolt av han som var så grei! :P

Hvem? :lol:

Bestas var stort sett kjempesnill altså, verste han gjorde var å trave avgårde med meg et par ganger. :P

Han stoppet når jeg fikk summet meg og gitt ham beskjed da, dog må jeg innrømme at jeg egentlig var litt enig med ham i at litt fart var moro. :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente deg ja! :D

Han har et godt trav han, så neste gang kan du teste mer! :(

Så koselig sagt! :( Vi ble faktisk litt venner, jeg fikk tilogmed lov å klø ham (det fikk jeg IKKE lov til når jeg traff ham :twisted: ).

Og jaaa! :icon_redface:

øy! Ikke gi damen ideer nå da! Da må jeg enten mestre løping på Bugen først, eller løpe selv. :icon_cry::flowers:

:icon_redface:

Løp, Anette, LØP! :ahappy::D

Sånn i fullt alvor så tipper jeg det går bedre med en eller flere av følgende faktorer:

Sal (er en smule bredere over bakenden enn deg), korte nok stigbøyler, bevissthet om at man faktisk skal til å trave. Den siste er nok mest avgjørende. :D

Å, jeg gleder meg til neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig sagt! :D Vi ble faktisk litt venner, jeg fikk tilogmed lov å klø ham (det fikk jeg IKKE lov til når jeg traff ham :icon_redface: ).

Sånn i fullt alvor så tipper jeg det går bedre med en eller flere av følgende faktorer:

Sal (er en smule bredere over bakenden enn deg), korte nok stigbøyler, bevissthet om at man faktisk skal til å trave. Den siste er nok mest avgjørende. :icon_redface:

Å, jeg gleder meg til neste gang!

Å få lov til å klø er stort kompliment!

Og de faktorene vil nok hjelpe på ja! Også må du 'tenke' trav i riktig tempo for da sender du ubevisst ut riktige signaler.. Han kan være ganske følsom nemlig. :twisted:

(de dagene han ikke bare er gammel gubbe vel og merke. Og de dagene han er rodeohest, kan det være greit å droppe ridningen. :icon_cry: )

Hvordan rase er hestene? :flowers:

Bestas er Eng. fullblods og Lady varmblods ridehest. :ahappy:

(fin fjording du la ut i akkurat nå forresten!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få lov til å klø er stort kompliment!

Og de faktorene vil nok hjelpe på ja! Også må du 'tenke' trav i riktig tempo for da sender du ubevisst ut riktige signaler.. Han kan være ganske følsom nemlig. :icon_cry:

(de dagene han ikke bare er gammel gubbe vel og merke. Og de dagene han er rodeohest, kan det være greit å droppe ridningen. :icon_redface: )

Ja, jeg fikk jo beskjed om at han ikke er noen kosehest, men han er jo så snill og god likevel.

Synes han kan være gammel gubbe med bittelitt fart i når jeg skal oppå. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh jeg må definitivt legge meg i hardtrening til nestegang... og kanskje marie kan komme opp samtidig så hun kan instruere argyros litt? jeg er nemlig så rusten at det nytter ikke å prøve engang. :wub:

:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...