Raksha Skrevet 28. Januar 2011 Rapporter Skrevet 28. Januar 2011 Tusen takk for masse skryt av dyrehagen min. Tror ikke dette er den verste plassen å være nei, om man klarer å lukke øya for et svimete rotehue av en "bestyrer". Men nei, skal ikke flere krevende dyr inn her altså - før det så må døgnet få flere timer. Syns dyrehagen er perfekt med 3 hunder, 3 katter, 2 hester og noen høns og noen fisk.
Sanne Skrevet 28. Januar 2011 Rapporter Skrevet 28. Januar 2011 Åååh, du har altså så hinsides vakre dyr Og så klarer jeg ikke slutte å se på den vakre pusen... Viiiil ha
Poter Skrevet 3. Februar 2011 Rapporter Skrevet 3. Februar 2011 Den gråstripete katten ligner en del på vår Max :rolleyes2:
Kristiin Skrevet 3. Februar 2011 Rapporter Skrevet 3. Februar 2011 Frøken bart tror jeg snart blir omskrevet til briard, lurer på hvor my hun ser gjennom den luggen :rolleyes2: Herlig dyr!
Argyr Skrevet 5. Februar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2011 Bedre sent enn aldri! Her kommer siste runde med bilder fra Rena rideleir og dyrehage. Ridende rytter til hest Sjekker om Lady går bananas av at Bestas går avgårde (nei, hun gjorde ikke det) Michelindamen i michelindress oppå hest :rolleyes2: Men det var sååå gøy og koselig og og jeg vil veldig gjerne gjøre masse mer av det! Hesten står litt skeivt og jeg har litt for korte bein Man er ikke helt riktig på Rena Noe ustabil vagle, dette her Helt greit, sier Lady Tre damer til er også helt i orden Bestas, derimot - han synes ikke noe om dette her i det hele tatt! Brahmaen skal ha et ørneliknende blikk, og det synes at denne er halvt brahma Det er blitt en tøff gjeng!
Raksha Skrevet 5. Februar 2011 Rapporter Skrevet 5. Februar 2011 Hurra bilder! :rolleyes2: Vi blir skikkelig vakre i slike varmedresser altså. og jeg er veeeldig glad du ikke stod klar med kameraet da jeg kravlet oppå bestas ene gangen.
Sissi Skrevet 5. Februar 2011 Rapporter Skrevet 5. Februar 2011 Flotte bilder Og den fjærkledde gjengen er virkelige nydelige! Og STORE! iallefall forhold til mine små..
Gjest Skrevet 5. Februar 2011 Rapporter Skrevet 5. Februar 2011 Åhh, de hestene er da helt fantastiske Bestas ser veldig fornøyd ut med deg på ryggen! Litt stolt av han som var så grei!
Argyr Skrevet 5. Februar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2011 Åhh, de hestene er da helt fantastiske Bestas ser veldig fornøyd ut med deg på ryggen! Litt stolt av han som var så grei! Hvem? Bestas var stort sett kjempesnill altså, verste han gjorde var å trave avgårde med meg et par ganger. Han stoppet når jeg fikk summet meg og gitt ham beskjed da, dog må jeg innrømme at jeg egentlig var litt enig med ham i at litt fart var moro.
Gjest Skrevet 6. Februar 2011 Rapporter Skrevet 6. Februar 2011 Mente deg ja! Han har et godt trav han, så neste gang kan du teste mer!
Raksha Skrevet 6. Februar 2011 Rapporter Skrevet 6. Februar 2011 Mente deg ja! Han har et godt trav han, så neste gang kan du teste mer! øy! Ikke gi damen ideer nå da! Da må jeg enten mestre løping på Bugen først, eller løpe selv.
Argyr Skrevet 6. Februar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Februar 2011 Mente deg ja! Han har et godt trav han, så neste gang kan du teste mer! Så koselig sagt! Vi ble faktisk litt venner, jeg fikk tilogmed lov å klø ham (det fikk jeg IKKE lov til når jeg traff ham ). Og jaaa! øy! Ikke gi damen ideer nå da! Da må jeg enten mestre løping på Bugen først, eller løpe selv. Løp, Anette, LØP! Sånn i fullt alvor så tipper jeg det går bedre med en eller flere av følgende faktorer: Sal (er en smule bredere over bakenden enn deg), korte nok stigbøyler, bevissthet om at man faktisk skal til å trave. Den siste er nok mest avgjørende. Å, jeg gleder meg til neste gang!
Gjest Skrevet 6. Februar 2011 Rapporter Skrevet 6. Februar 2011 Så koselig sagt! Vi ble faktisk litt venner, jeg fikk tilogmed lov å klø ham (det fikk jeg IKKE lov til når jeg traff ham ). Sånn i fullt alvor så tipper jeg det går bedre med en eller flere av følgende faktorer: Sal (er en smule bredere over bakenden enn deg), korte nok stigbøyler, bevissthet om at man faktisk skal til å trave. Den siste er nok mest avgjørende. Å, jeg gleder meg til neste gang! Å få lov til å klø er stort kompliment! Og de faktorene vil nok hjelpe på ja! Også må du 'tenke' trav i riktig tempo for da sender du ubevisst ut riktige signaler.. Han kan være ganske følsom nemlig. (de dagene han ikke bare er gammel gubbe vel og merke. Og de dagene han er rodeohest, kan det være greit å droppe ridningen. ) Hvordan rase er hestene? Bestas er Eng. fullblods og Lady varmblods ridehest. (fin fjording du la ut i akkurat nå forresten!)
Argyr Skrevet 6. Februar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Februar 2011 Å få lov til å klø er stort kompliment! Og de faktorene vil nok hjelpe på ja! Også må du 'tenke' trav i riktig tempo for da sender du ubevisst ut riktige signaler.. Han kan være ganske følsom nemlig. (de dagene han ikke bare er gammel gubbe vel og merke. Og de dagene han er rodeohest, kan det være greit å droppe ridningen. ) Ja, jeg fikk jo beskjed om at han ikke er noen kosehest, men han er jo så snill og god likevel. Synes han kan være gammel gubbe med bittelitt fart i når jeg skal oppå.
Enits Skrevet 6. Februar 2011 Rapporter Skrevet 6. Februar 2011 Bestas er Eng. fullblods og Lady varmblods ridehest. (fin fjording du la ut i akkurat nå forresten!) Nydelige er de uansett <3 Takk - han er fantastisk
Raksha Skrevet 7. Februar 2011 Rapporter Skrevet 7. Februar 2011 Oh jeg må definitivt legge meg i hardtrening til nestegang... og kanskje marie kan komme opp samtidig så hun kan instruere argyros litt? jeg er nemlig så rusten at det nytter ikke å prøve engang.
Argyr Skrevet 7. Februar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Februar 2011 Oh jeg må definitivt legge meg i hardtrening til nestegang... og kanskje marie kan komme opp samtidig så hun kan instruere argyros litt? jeg er nemlig så rusten at det nytter ikke å prøve engang.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar