Gå til innhold
Hundesonen.no

Besøk hos Raksha

Argyr

Recommended Posts

Skrevet

Hun har innførselsforbud...

:lol:

Yeah right! Det blir nok ikke flere hunder/katter, men det skulle ikke forundre meg om det dukket opp en geit eller lama, for å si det sånn :lol:

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
:lol: Nei nei nei nei! Nei! Nei! Sa jeg. :lol: Eneste tilskudet som kan komme er flere høns, og de blir vel i såfall produserte her.
Skrevet

Yeah right! Det blir nok ikke flere hunder/katter, men det skulle ikke forundre meg om det dukket opp en geit eller lama, for å si det sånn :lol:

:lol:

Skrevet

Forresten: Skulle ikke/skal ikke Dyrebeskyttelsen hente kattungene "dine" når de ble/blir gamle nok? :D :D

De flytter når de får nye hjem. :getlost:

Skrevet

Kutt ut lyset, damen!

IMG_2652.jpg

Den der er innmari søt altså :D

Men de er fine de andre også og det gleder meg STORT å se Raksha på hesteryggen :D

Ane: Tror oppdretter tar turen ens æren til rena for å myrde meg om jeg klipper øra til Lupin :getlost:

Kanskje ikke myrde deg, men innmari :P ....

:)

Skrevet

Her kommer runde to! Litt hulter til bulter, orker ikke pirke. :D

Ingen gikk opp på hestene i dag, jeg tror det var en lur avgjørelse. :getlost:

IMG_2886.jpg

IMG_2918.jpg

IMG_2887.jpg

IMG_2881.jpg

IMG_2879.jpg

IMG_2876.jpg

IMG_2891.jpg

IMG_2928.jpg

IMG_2924.jpg

IMG_2922.jpg

IMG_2921.jpg

Man var bare litt heit i toppen i dag, liksom..

IMG_2902.jpg

IMG_2903.jpg

IMG_2904.jpg

IMG_2910.jpg

IMG_2912.jpg

IMG_2896.jpg

*dele opp*

Skrevet

Fiine hestene :D

IMG_2923.jpg

IMG_2861.jpg

IMG_2870.jpg

IMG_2867.jpg

IMG_2916.jpg

IMG_2909.jpg

Bustebartetroll

IMG_2857.jpg

IMG_2875.jpg

Lokal salt/pepper?

IMG_2943.jpg

Lupin klager på mangelen på hundeseng

IMG_3001.jpg

Og ville ikke stilles opp, bare ligge i esken sin :D

IMG_2961.jpg

IMG_3005.jpg

Inni der skjer det magiske ting som lager varme!

IMG_2968.jpg

:getlost:

IMG_2982.jpg

IMG_2971.jpg

IMG_2973.jpg

Skrevet

En PAPPESKE faktisk! Hva er det jeg har utsatt den stakkars lukisen for..Myke puter med silkelaken skal den ha. HØRER DU RAKSHA :D

:D Yep! Sånn går det når du lar han flytte til en fattigrotte! :P Din feil! :getlost:

Skrevet

hehe så herlige bilder igjen! :D nydelige voffene og NYDELIGE langbeinte dyret! :getlost: Hilser fra doffen som minnes og sovet i pappesker han også i sin ungdom :P ( mye pga han spiste opp alt annet når han var teit valp )

Fine pusene! lyst på en pus til her vi snart, bare finne den rette :D

Skrevet

Ååh så fine , kan jeg stjele bilder av hestene? :D

Gleder meg til Lørdag! :P

En PAPPESKE faktisk! Hva er det jeg har utsatt den stakkars lukisen for..Myke puter med silkelaken skal den ha. HØRER DU RAKSHA :D

:getlost:

Skrevet

Takk! Og;

svarte ikke bra nok første gangen :D - nytt svar!: :P

FOR noen nyydelige bilder av hestene! Elsket de to bildene der Bestas og Lady løp alene inn i kameraet :D

Nå gjorde hjertet og gledesegsommerfugler til Lørdag et kjempehopp her!

Fineste Bestas, så godt å se hvor bra han har det! :getlost:

Skrevet

Takk! Og;

svarte ikke bra nok første gangen :) - nytt svar!: :D

FOR noen nyydelige bilder av hestene! Elsket de to bildene der Bestas og Lady løp alene inn i kameraet :)

Nå gjorde hjertet og gledesegsommerfugler til Lørdag et kjempehopp her!

Fineste Bestas, så godt å se hvor bra han har det! :D

Veldig glad for å lese det! :getlost: Gleder meg også til lørdag. :P

Skrevet

Nydelige bilder av nydelige motiver.Jeg tror det er et sted det er godt å være både for kropper og sjeler jeg :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Har nylig vært gjennom det samme med min tispe på snart 9 år. Hun var for det meste i sengen sin den første uken, så vi gå henne våtfor og vann ved sengen (hun nektet å spise tørrfor, så hun fikk vårfor i ca 10 dager). hun beveget seg litt mer etter 7 dager, men ble ikke seg selv før stingene ble tatt av
    • Dette avhenger nok en del av individ, men jeg tenker nå at både puddel og bichon-rasene er gode alternativer. Jeg mistenker at puddel generelt er mindre sære enn bichon, men de har også sine særegenheter. Jeg vil anbefale dere å dra på utstilling eller rasetreff for de ulike rasene og møte ulike individer og oppdrettere og eiere av alternativene, så får dere litt mer følelse med hvordan de er. En del av de små terrierrasene kan også være allergivennlig. De er strihåret og må nappes. Men de kan også være en del striere, ha mye jaktlyst og krever mer aktivitet.
    • Det kan være verdt å prøve ut ulike fôrtyper, men også gi lakseolje som tilskudd. Hvis hunden allerede er sensitiv så kanskje prøve ut sensitiv-fôr fra noen merker? RC er stort og kommersielt, og er nok helt greit fôr. Selv brukte jeg svenske Robur kombinert med Vom de siste årene og var veldig fornøyd med det. Acana og Orijen er populære merker som er ganske bra. 
    • Hei! Jeg har en Engelsk Toy Terrier gutt på litt over 4år. Han mister nesten all pels på vinteren for så å bli litt bedre på sommeren. Har pels på hodet og labber og litt på ryggen. Men han er så å si nakenhund nå. Pratet med ei som hadde samme problemet med sin Dvergpincher. Men så var det ei venninne av hu som passet hunden i en måneds tid. Og hun hadde visst byttet ut fôret og hunden hadde plutselig fått fin pels over hele. Hun husket ikke hvilket fôr det var, men hun trodde det ble solgt på butikken. Jeg bruker Royal Canin Small Dogs. Og det hadde hun og brukt, men hun synes ikke det var et bra fôr... Har en gutt til som har helt fin pels. De spiser de samme tingene. Ingen av de tåler noe med and i, de blir skikkelig dårlige i magen av det. Lurer på om det er noen andre som har hatt samme problem med sin hund og funnet en løsning?  Det skal sies at han er veldig følsom til vaskemiddelet vi bruker når klærne hans vaskes så vi bruker Nautral for det er det mildeste jeg har funnet.
    • Hei! Vi har en hund som begynner å bli en gammel mann og jeg er derfor på leting etter det som skal bli familiens neste familiemedlem etter han blir borte. I den forbindelse trenger jeg deres kloke hoder. Vi er en familie på tre, med et barn på 8 år. På grunn av allergi har vi vurdert det slik at Bichon Havanais og dvergpuddel fremstår som de mest aktuelle rasene.   Vi har en Havanais nå og han er litt spennende eksemplar. Fra han var valp har han vært ganske sær. Han er blant annet veldig lite kosete, ekstremt lite tilpasningsdyktig og har alltid hatt vanskeligheter med å slå seg til ro, så jeg kjenner vel han egentlig ikke igjen når jeg leser typiske rasebeskrivelser (nå fikk jeg dårlig samvittighet, så må legge til at han selvfølgelig er verdens beste hund!). Sønnen min har noen utfordringer blant annet på skolen og han trenger derfor å komme hjem til en bestevenn. Det var i søken på dette jeg kom over puddel, som jeg ser ofte blir brukt som terapihunder. Men når jeg leser rasebeskrivelser virker det som om Havanaise i all hovedsak er fantastiske med barn, mens det for puddler fremstår mer som om de kan være gode med barn. Så jeg lurer på om dere har noen erfaringer med disse rasene, gjerne begge? Vi kommer til å dele ansvaret med min mor som bor i samme hus, så den kommer ikke til å være noe særlig alene. Pelsstell er heller ikke noe problem. Krysser fingrene for at noen kan hjelpe oss i valget:)
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...