Gå til innhold
Hundesonen.no

Besøk hos Raksha


Argyr

Recommended Posts

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

:lol: Den jakka er genial! Varm og god. Men syns ikke den er særlig vakker da. Jeg kan desverre ikke gi så mye mer info - den ble kjøpt for flere årsiden på salg, type nedsatt på nedsatt på nedsatt pris. Elsker den! Og er juksepels på kraven.

Tulip: Jaaa - men skynte seg å få ny bolig. *nikke*

Madam mim: Yep - nå kan du angre nå! :D

Lene: Jaa - veldig glad jeg kom meg oppå igjen.

Forresten: Skulle ikke/skal ikke Dyrebeskyttelsen hente kattungene "dine" når de ble/blir gamle nok? :lol::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutt ut lyset, damen!

IMG_2652.jpg

Den der er innmari søt altså :D

Men de er fine de andre også og det gleder meg STORT å se Raksha på hesteryggen :D

Ane: Tror oppdretter tar turen ens æren til rena for å myrde meg om jeg klipper øra til Lupin :getlost:

Kanskje ikke myrde deg, men innmari :P ....

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer runde to! Litt hulter til bulter, orker ikke pirke. :D

Ingen gikk opp på hestene i dag, jeg tror det var en lur avgjørelse. :getlost:

IMG_2886.jpg

IMG_2918.jpg

IMG_2887.jpg

IMG_2881.jpg

IMG_2879.jpg

IMG_2876.jpg

IMG_2891.jpg

IMG_2928.jpg

IMG_2924.jpg

IMG_2922.jpg

IMG_2921.jpg

Man var bare litt heit i toppen i dag, liksom..

IMG_2902.jpg

IMG_2903.jpg

IMG_2904.jpg

IMG_2910.jpg

IMG_2912.jpg

IMG_2896.jpg

*dele opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiine hestene :D

IMG_2923.jpg

IMG_2861.jpg

IMG_2870.jpg

IMG_2867.jpg

IMG_2916.jpg

IMG_2909.jpg

Bustebartetroll

IMG_2857.jpg

IMG_2875.jpg

Lokal salt/pepper?

IMG_2943.jpg

Lupin klager på mangelen på hundeseng

IMG_3001.jpg

Og ville ikke stilles opp, bare ligge i esken sin :D

IMG_2961.jpg

IMG_3005.jpg

Inni der skjer det magiske ting som lager varme!

IMG_2968.jpg

:getlost:

IMG_2982.jpg

IMG_2971.jpg

IMG_2973.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En PAPPESKE faktisk! Hva er det jeg har utsatt den stakkars lukisen for..Myke puter med silkelaken skal den ha. HØRER DU RAKSHA :D

:D Yep! Sånn går det når du lar han flytte til en fattigrotte! :P Din feil! :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe så herlige bilder igjen! :D nydelige voffene og NYDELIGE langbeinte dyret! :getlost: Hilser fra doffen som minnes og sovet i pappesker han også i sin ungdom :P ( mye pga han spiste opp alt annet når han var teit valp )

Fine pusene! lyst på en pus til her vi snart, bare finne den rette :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh så fine , kan jeg stjele bilder av hestene? :D

Gleder meg til Lørdag! :P

En PAPPESKE faktisk! Hva er det jeg har utsatt den stakkars lukisen for..Myke puter med silkelaken skal den ha. HØRER DU RAKSHA :D

:getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Og;

svarte ikke bra nok første gangen :D - nytt svar!: :P

FOR noen nyydelige bilder av hestene! Elsket de to bildene der Bestas og Lady løp alene inn i kameraet :D

Nå gjorde hjertet og gledesegsommerfugler til Lørdag et kjempehopp her!

Fineste Bestas, så godt å se hvor bra han har det! :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Og;

svarte ikke bra nok første gangen :) - nytt svar!: :D

FOR noen nyydelige bilder av hestene! Elsket de to bildene der Bestas og Lady løp alene inn i kameraet :)

Nå gjorde hjertet og gledesegsommerfugler til Lørdag et kjempehopp her!

Fineste Bestas, så godt å se hvor bra han har det! :D

Veldig glad for å lese det! :getlost: Gleder meg også til lørdag. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Hahah frykter absolutt puberteten med første hannhund! Wææ!😬
    • 5 mnd og en stund er det fint. Og så kommer puberteten. Da er det ikke fred å få på et par år.
    • @maysofieer vel for tiden vår lokale gjeter-ekspert. Jeg synes det høres ut som dere har greit aktivitetsnivå, og så lenge hunden får brukt seg utenom sesongen så bør det ikke være noe stort problem.
    • Syns foreløpig den 0-4 måneder var den kjedeligste fasen 😂 Vi er ved 5 måneder nå, og jeg syns alt er mye bedre nå. Fra 2-4 måneder skal de bare tisse, sove, spise og leke. Nå kan han noen få ting, han kan gå skikkelige turer, han sover i lengre strekk, tisser ikke inne, biter egentlig mye mindre nå enn før selv om han er midt i tannfelling. Men, jeg skal være forsiktig med å si det for tidlig. Han kan enda få en periode hvor han blir en skikkelig slitsom valp/unghund 😂. Men akkurat nå flyter vi på en fin rosa sky ved 5 måneder 🥰 
    • Hei! Jeg og samboer vurderer Border Collie som neste hund. Eier pdd en finsk lapphund på 13 mnd. Ny hund blir ikke för om et halvt år. Da söster har sau og ikke mulighet til å ha hund selv, tenkte det vi det kunne värt en lösning å skaffe border collie hun kan bruke under gjetning da vi uansett hadde skaffet en hund nr 2. Vi satser på å bruke hunden til lydighetstrening, ettersök og muligens bruks i tillegg til gjeting. Det vi da lurer på er hvordan det vil gå når hunden kun brukes til gjeting om hösten. Vi må jo selvfölgelig trene gjennom vinteren men dette kan jo variere i hyppighet. Dere som har bc, hvor mye aktivisering får den ila en uke/per dag? Evt andre ting vi bör vurdere og tenke over!   Takk for alle innspill!! 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...