Gå til innhold
Hundesonen.no

Ølen HK


HHC

Recommended Posts

Det er et drittsted... Trangt, både inni, utenfor og med parkering. Det er tett med folk, og hundene stables helst i høyden. Sist jeg var der, var det filtteppe på gulvene, så det er glatt og j****. Anbefalingen min er at du kommer tidligst overhode mulig, så du får god parkering og får benket deg en god plass ved ringen.

Jeg har stilt der én gang, og aldri igjen. Med mindre det kommer en kjempespennende dommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et drittsted... Trangt, både inni, utenfor og med parkering. Det er tett med folk, og hundene stables helst i høyden. Sist jeg var der, var det filtteppe på gulvene, så det er glatt og j****. Anbefalingen min er at du kommer tidligst overhode mulig, så du får god parkering og får benket deg en god plass ved ringen.

Jeg har stilt der én gang, og aldri igjen. Med mindre det kommer en kjempespennende dommer.

Uh... Og med 2 dommere på hele gr. 8 kan man jo få sent oppmøte. Men med oppmøte kl 11 f.eks burde det vel være litt bedre? (Noen som har reist ovs?).

Men er teppene den "vanlige" typen de fleste bruker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uh... Og med 2 dommere på hele gr. 8 kan man jo få sent oppmøte. Men med oppmøte kl 11 f.eks burde det vel være litt bedre? (Noen som har reist ovs?).

Men er teppene den "vanlige" typen de fleste bruker?

Teppene virker vel mer som vanlig "vegg-til-vegg" teppe, om ikke de har endret det siden jeg var der for et par år siden... Jeg tror ikke det blir bedre utover dagen, for da kommer jo de som skal stille da :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uh... Og med 2 dommere på hele gr. 8 kan man jo få sent oppmøte. Men med oppmøte kl 11 f.eks burde det vel være litt bedre? (Noen som har reist ovs?).

Men er teppene den "vanlige" typen de fleste bruker?

De årene jeg har vært der (og det begynner å bli noen) så har de hatt retriverene i egen hall. Så de er ikke i den "store" hallen (som er liten :wub: ). Teppene er helt ok :wub: Vi går lydighet på de, så da bør man kunne trave rundt på de :wub:

Lydigheten går ute på grus :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingenting å hente der, med mindre dommeren liker min hund veldig godt. Da kan vi sanke litt småcert vi ikke trenger og stikke av med BIM eller noe. Men jeg vet ikke hvem dommeren er og nå er fristen gått ut :wub: Lykke til for de som skal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte "kenguruen" på igår :D Men har ikke vært flinke til å trene noe særlig (..ikke denne gangen heller :wub: ) det er jo så myyyye kjekkere å trene inn nye triks og gå spor... :wub::wub::( Men nå har endelig begge ørene hans reist seg - så da blir det litt spennende å få kritikken :( det blir hele helgen for vår del, så skal bare slappe av med gode hundevenner i skogen ellers, og se på mange nydelige hunder :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. parkering så er ikke den noe dårlig :P Man kan parkere på senteret, og det er ikke langt å gå :P

Pluss at hvis man kommer fra Bergen så kan man ta båt til Ølen (uten bil). Da har man gåavstand til både overnatting og utstillingen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. parkering så er ikke den noe dårlig :P Man kan parkere på senteret, og det er ikke langt å gå :P

Pluss at hvis man kommer fra Bergen så kan man ta båt til Ølen (uten bil). Da har man gåavstand til både overnatting og utstillingen :P

Å, det visste jeg ikke. Takk for tipset. Skal prøve å huske det til en annen gang. I år reiser jeg nok ikke nedover :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så kommer vi da, eller jeg er visst sendt avgårde oppdrettenen sine hunder + mine egne da han er borte den helgen. Så var det overnatting. Tenkte å reise opp lørdag for å slippe lang kjøretur natt til søndag. Hvor er det greit å bo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Er påmeldt med 8 eller 9 mopser herifra.

:(

Vi skal til Leto- de to utstillingene kræsjer jo alltid, så har faktisk aldri vært på Ølen. Tror en valpekjøper av meg tar turen. Kan noen legge ut PM (når den kommer) så vi nysjerrige som ikke skal selv kan se??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachment?UTID=110024

Der kom den :P :P :P

3 valper og 14 voksne :banana: :banana:

Og oppmøte kl 10, så da kan det se ut til at vi vurderer og kjøre om morgnen lørdag, herifra, istedenfor å overnatte i "verdens navle" :lol:

Jeg vet om 2 av valpene, som da er min og min oppdretter sin, den tredje valpen tror jeg er en som egentlig ikke er gammel nok til og stille :banana:

Voksne har jeg ikke mye kontroll på :banana:

Har bare kontroll på 5 av de, hehe :lol: Så det blir spennende :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...