andregson Skrevet 3. Februar 2011 Rapporter Skrevet 3. Februar 2011 Det er meldt opplett på dagtid i morgen og fredag så jeg kommer nok til å befinne meg i sørmarka begge disse dagene rundt 14. Hej! Får se om vi hinner titta förbi Sörmarka idag kanske!
andregson Skrevet 3. Februar 2011 Rapporter Skrevet 3. Februar 2011 Trodde jag skulle hinna men jag hinner inte! Sorry! För mycket jobb precis nu.. :rolleyes2: Kanske imorrn..
Kitano Skrevet 3. Februar 2011 Rapporter Skrevet 3. Februar 2011 Det var ikke så mange ute i marka i dag, så vi tenkte å ta en liten fjelltur i morgen i stedet.
andregson Skrevet 3. Februar 2011 Rapporter Skrevet 3. Februar 2011 Det var ikke så mange ute i marka i dag, så vi tenkte å ta en liten fjelltur i morgen i stedet. Okej! Då får ni ha en god tur! :rolleyes2:
Batis Skrevet 5. Februar 2011 Rapporter Skrevet 5. Februar 2011 Tenkte oss en tur til sørmarka nå etter frokost, noen andre som skal? Blir buss for min del, så er der nok ikke før om et par timer ca. + at jeg ikke er særlig kjent, så kommer nok til å vimse meg bort et par ganger innen vi finner frem til der vi var sist...
Kitano Skrevet 9. Februar 2011 Rapporter Skrevet 9. Februar 2011 Så ikke innlegget før nå. Tar kanskje en tur på lørdag hvis folk skal?
andregson Skrevet 10. Februar 2011 Rapporter Skrevet 10. Februar 2011 Kanske det! Det är surftävling på Bore på lördag, så ska i första hand i så fall dit!
Batis Skrevet 10. Februar 2011 Rapporter Skrevet 10. Februar 2011 Jeg er i Ølen da... Meeen vi skulle ha gått litt spor snart Andregson! Noen andre som er med? Tenker ifra litt tidlig på dagen (helg) så slipper vi den "verste rushen"...
Kitano Skrevet 10. Februar 2011 Rapporter Skrevet 10. Februar 2011 Jeg hadde syns det hadde vært dritkult å prøve. Fikk svar fra redningshundfolkene også nå, så greit å trene bikkja i noe som faktisk kan være nyttig. Som spor. Hvor pleier dere å være da?
andregson Skrevet 11. Februar 2011 Rapporter Skrevet 11. Februar 2011 Beate, du vet att jag alltid är på!
Kitano Skrevet 13. Februar 2011 Rapporter Skrevet 13. Februar 2011 Hadde planer om det, men fikk meg en god knytteneve ganske nøyaktig midt i ansiktet i går. Så jeg må klemme isen i hele dag.
Batis Skrevet 13. Februar 2011 Rapporter Skrevet 13. Februar 2011 Ehmm...ok.... hehe, *hater når det skjer...*.... si ifra om noen er med tirsdag ettermiddag da
Batis Skrevet 18. Februar 2011 Rapporter Skrevet 18. Februar 2011 Hva med spor - imorgen? CA 10:00/11.00? Andrè : jeg vet jo du er med om du ikke er å plasker i bølgene eller er ute på bortoverski noen sted Og Kitano - er dere med?
Kitano Skrevet 18. Februar 2011 Rapporter Skrevet 18. Februar 2011 Skal sjekke om jeg har bil. Hvor er det hen?
Batis Skrevet 18. Februar 2011 Rapporter Skrevet 18. Februar 2011 Skal sjekke om jeg har bil. Hvor er det hen? Vi kan møtes ved der vi traff hverandre sist hvor "hundesleppet" var, ved den åpne sletta? Sender deg nr på PM.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar