Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva med en "how to" tråd?

Recommended Posts

Skrevet

Det er så mange her som kan mye om bilderedigering, bannerlaging og slike ting at man kanskje kunne laget en egen tråd der de som kan sånt kan forklare oss andre det, med skritt for skritt fremgangsmåte osv...

Hva mener dere?

Skrevet

Det blir ikke laget noe nytt emne. Vi har så mange emner fra før av, og dersom det er behov kan man jo spørre o.l. i Hjemmeside-emnet :D

Skrevet

Poenget er vel at man skal SLIPPE å spørre i hjemmeside evnet.........

At man lager en prioritert post som forklarer steg for steg hvordan man lager banner osv...

Meget god ide synes jeg...

Tror alle er lei av å svare på det samme spørsmålet for 26gang...

I det minste ha en prioritert hvor alle slike spørsmål kan tas, for "hjemmesider" er nå full av spørsmål om banner å slikt i stede for hjemmesider å relevante ting..

=D>

Skrevet

Sånn jeg tenkte det kunne man da lagt inn "sånn lager du banner i paint shop pro", "sånn får du ramme på et bilde" osv.

Litt sånn om alt det noen her kan, og andre har lyst til å lære, som ikke handler om hjemmesider...

Skrevet
Sånn jeg tenkte det kunne man da lagt inn "sånn lager du banner i paint shop pro", "sånn får du ramme på et bilde" osv.

Litt sånn om alt det noen her kan, og andre har lyst til å lære, som ikke handler om hjemmesider...

Ja...

Jeg tengte sånn, en tråd merket frek. "How To".. Som er fylles med skikkelige detajerte innlegg om hvordan man gjør eller lager forskjellig......

(forslag) :wink:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...