MegaMarie Skrevet 9. Januar 2011 Rapporter Skrevet 9. Januar 2011 Karhma, tervuren. Flax, flatcoated. Kahrma. Lux, en korthåret pyrre. Gal smile Harly. Lux og Harly Snøballen Blondie Mali tervuren. Noah datter. Merthe.
mokken Skrevet 9. Januar 2011 Rapporter Skrevet 9. Januar 2011 Den supersøte terven er Mali det Og du, gal Harly? Jai ikke forstå...?
HeleneFS Skrevet 9. Januar 2011 Rapporter Skrevet 9. Januar 2011 kjempefine bilder Gal smile Harly. supersøøøøt
Anette Skrevet 9. Januar 2011 Rapporter Skrevet 9. Januar 2011 Harly så litt ut som en varulv på siste bilde hihihih. på en søt måte!
MegaMarie Skrevet 9. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Januar 2011 Den supersøte terven er Mali det Og du, gal Harly? Jai ikke forstå...? Han ser jo gal ut på alle bilder jeg harav han omtrendt! Også stammer han fra gale gener.
SoppenCamilla Skrevet 9. Januar 2011 Rapporter Skrevet 9. Januar 2011 Fine bilder av fine hunder! Stakkar Blondie ser iiiiiiskald ut! Og Harly ser ut som en stor og kjekk gutt!
laikamor Skrevet 9. Januar 2011 Rapporter Skrevet 9. Januar 2011 Er det Kahrma av Maia? Isåfall går jeg i klasse med henne Fine bilder, og ikke minst fine hunder
MegaMarie Skrevet 9. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Januar 2011 Er det Kahrma av Maia? Isåfall går jeg i klasse med henne Fine bilder, og ikke minst fine hunder Ja, det er det. Blondie frøs nok endel. Også fikk hun emstra trening siden hun måtte bære på store snøballer!
Gjest Skrevet 9. Januar 2011 Rapporter Skrevet 9. Januar 2011 Ser ut som Harly har den samme 'leke busten' som Balrog.
Papillon Skrevet 9. Januar 2011 Rapporter Skrevet 9. Januar 2011 Så fine bilder av fine hunder Du er fliink!
mokken Skrevet 9. Januar 2011 Rapporter Skrevet 9. Januar 2011 Han ser jo gal ut på alle bilder jeg harav han omtrendt! Også stammer han fra gale gener. Haha... Jeg kan vel ikke skylde å fotografen der nei... Harly ligner på gale-mammaen han Arvelig belastning! Og Harly ser ut som en stor og kjekk gutt! En herlig tass er han ja Ser ut som Harly har den samme 'leke busten' som Balrog. Ja den har han nesten alltid når han leker med andre
K9Rex Skrevet 9. Januar 2011 Rapporter Skrevet 9. Januar 2011 Det var rett og slett noen herlige bilder!
trevi Skrevet 10. Januar 2011 Rapporter Skrevet 10. Januar 2011 Kahrma. Vakreste søster til Roma jooo Gal smile Harly. Herlig Hadde blitt med jeg og, om ikke det hadde snødd så ssssss mye... Flinke Stinemoren som oppfordrer til tur og ikke møter selv *fnise
Stine Pernille Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Skrevet 27. Januar 2011 Hadde blitt med jeg og, om ikke det hadde snødd så ssssss mye... Flinke Stinemoren som oppfordrer til tur og ikke møter selv *fnise Heeey! Har man kjøpt hus har man et visst ansvar Du dåååå. Ikke så mye bedre. Tenk å skylde på bilen
Guest Belgerpia Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Skrevet 27. Januar 2011 Herrrlig! Og selvsagt ekstra herrrrrlig å se bilde av skjønneste barnebarnet Mali.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar