Djervekvinnen Skrevet 3. April 2011 Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 Ååhh guri så søte. Blir skikkelig valpesyk nå! Og så fine bliss de hadde. Hadde hatt vanskeligheter med å velge mellom dem jah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 3. April 2011 Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 Fremdeles Sai som er min favoritt Men han har en utstikker mellom bena, og det passer ikke her i huset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 3. April 2011 Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 Anko og Shizune er VIRKELIG nydelige altså! Jaggu godt jeg ikke skal ha noen valp nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 3. April 2011 Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 De er nesten uforskammet vakre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTwo Skrevet 3. April 2011 Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 De er nyyydelige Jeg tror Naruto er min favoritt Edit; Kristin, du må ikke la meg treffe en sånn liten nydelig en altså! Hilsen Kristin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 3. April 2011 Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 Herreguud så nyydelige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 4. April 2011 Rapporter Share Skrevet 4. April 2011 Kiba og Shizune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 4. April 2011 Rapporter Share Skrevet 4. April 2011 Oooohh, jeg vil ha Anko eller Naruto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mika Skrevet 4. April 2011 Rapporter Share Skrevet 4. April 2011 Courtborne Shizune Nei, nei, neeei... Det skulle ikke vært lov å poste bilder av sånne ekle vakre valper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 4. April 2011 Rapporter Share Skrevet 4. April 2011 Jeg håper alle er solgt (??) De er bare nydelige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 5. April 2011 Rapporter Share Skrevet 5. April 2011 Courtborne Sai er fortsatt på let etter et godt hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 5. April 2011 Rapporter Share Skrevet 5. April 2011 Åh, de er så utrolig vakre! Bare dump den siste utenfor døren min, du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 5. April 2011 Rapporter Share Skrevet 5. April 2011 Jaokay da, siden du insisterer Han kan få komme hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 6. April 2011 Rapporter Share Skrevet 6. April 2011 Nei, nei, nei! Han er jo min favoritt ! Glad han har en tiss mellom beina så han passer ikke inn her desverre Marianne kan ta han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTwo Skrevet 9. April 2011 Rapporter Share Skrevet 9. April 2011 Jeg traff såvidt de tre som fortsatt er hos Kristin på torsdag, sååå behagelige, tillitsfulle og nyyydelige valper! Man blir helt av å se dem *ler* Jentungens favoritt av de tre (Hun så mer av dem enn meg) er Sai, så jeg håper han får seg et godt hjem snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar