Mika Skrevet 5. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2011 Nå må dere lukke øynene Her kommer oppstillingsbilder Courtborne Shizune Og det var denne jeg slettes ikke ville se mer bilder av Courtborne Anko Denne er heller ikke noe pen Courtborne Naruto Æsj *lukke øynene* Neeeei, ta den bort! Sier litt som JeanetteH: Neeeei, ta bort! Nyttet ikke å lukke øynene engang Sånne vakkersaker har det med å lure seg forbi lukkede øyne også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 7. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2011 Whippet står aller øverst og helt alene på ønskelisten min <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 8. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2011 Noe så nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 12. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2011 Her er nye bilder av valpene, nå er de 5,5 uker Courtborne Naruto Courtborne Sai Courtborne Chizune Courtborne Anko - min favoritt Courtborne Aoi Courtborne Kiba Alle bilder er tatt av Randi Juliussen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 12. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2011 Så herlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 12. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2011 Ja takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 12. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2011 Huff, litt slemt å legge ut så fantastiske søte bilder! Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 12. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2011 Fysjom.... De er slettes ikke begynt å bli lekre.... Neida! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 13. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2011 Lekre små valper De blir ikke akkurat styggere med tiden skulle jeg hatt en annen rase sammen med GD en gang i fremtiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2011 Valpene 6,5 uker : Courtborne Aoi Courtborne Naruto Courtborne Kiba Courtborne Sai Courtborne Shizune Courtborne Anko - fortsatt favoritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCRM Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2011 Får ikke akkurat mindre lyst på valp av å se på disse bildene. Så nydelige de er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mika Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2011 Valpene 6,5 uker : *snippet bilder av vakkerskapninger* Du er slem du! Valpene er ikke pene. De er ikke pene og jeg har ikke lyst på. De er ikke pene og jeg har ikke lyst på. De er ikke pene og jeg har ikke lyst på. De er ikke pene og jeg har ikke lyst på. De er ikke pene og jeg har ikke lyst på. De er ikke pene og jeg har ikke lyst på.... Hvis jeg gjentar dette nok mange ganger så er det sant, sant? Så trenger man ikke å tenke på at man bor på en plass som hadde vært ypperlig for en liten løpsglad whippet, og at man faktisk har dobbelt hundebur i bilen selv om man har bare en hund... Og at fine hunden man bor sammen med er kjempeflink med valper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2011 Forelska i Aoi jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2011 Vakre Whipsevalper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2011 Nommin!! Alle var nydelige, men falt ekstra for Courtborne Aoi jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 21. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2011 Digger Sai jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 21. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2011 *hjärtesuck* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 21. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2011 Forelska i Aoi jeg Me2 Også fargene til Shizune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 21. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2011 Forelska i Aoi jeg Jeg å For en herlig gjeng! Valpesyk gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 21. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2011 De har jo bare blitt rålekre da Jammen god jeg alt har en jypling i hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 3. April 2011 Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 Här kommer uppdatering av de små. Kristin har problem med att lasta upp bilderna själv här så därför hjälper jag henne med det. 7 veckors bilder av valparna: Courtborne Aoi Courtborne Shizune Courtborne Anko Courtborne Sai Courtborne Kiba Courtborne Naruto 7,5 veckors bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 3. April 2011 Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 De er så utrolig flotte!! heldige de som får en slik søting i hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 3. April 2011 Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 Nesten så man får lyst på whippet selv gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 3. April 2011 Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 Så herlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 3. April 2011 Rapporter Share Skrevet 3. April 2011 *dela upp* Dagens bilder av valparna, tagna av Kristin: Här av Courtborne Anko Courtborne Sai En Courtborne Kiba som egentligen inte hade tid att stå still på bordet... Och sist men inte minst en Courtborne Naruto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar