mokken Skrevet 1. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2011 Gratulerer med et flott kull til oppdretter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristinh Skrevet 1. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2011 Tusen takk ) Kjæmpe stolt av de:)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 1. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2011 Gratulerer igjen med det flotte kullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 1. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2011 Grattis! Så utrolig nydelige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 1. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2011 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 1. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2011 Se der ja da kom bildene inn hit også Gratulerer nok en gang Kristin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 2. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2011 Gratulerer med et super flott kull! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgaine Skrevet 2. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2011 Gratulerer med det flotte kullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristinh Skrevet 2. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2011 Tusen takk alle sammen:)) Det blir vell litt oppdatteringer med bilder etterhvert som de vokser:)) Ha en strålende dag Klem Kristin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 2. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2011 Gratulerer! De så spesielt store og livskraftige ut ja, og veldig lekre farger på dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 2. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2011 Wooohooo stoort grattis med det vackra kullet! Glädjer mig till att få se uppdateringar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyan Skrevet 27. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2011 Her er det på tide med oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2011 OPPDATERING!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2011 Her kommer nye bilder av Sam og Fendi sine valper Alle bildene er tatt av Randi Juliussen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyan Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2011 Så nydelige små koseklumper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2011 Skikkelig hæææærlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 4. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2011 Nå er valpene 4,5 uker, og de er så fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 4. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2011 aww! jeg har så innmari lyst på whippet, de er så nydelige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 4. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2011 Nydelige!!Så kul den fargerike leken var også forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 4. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2011 *Smeeeelt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 4. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2011 Herlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mika Skrevet 4. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2011 Æsj.. Det skulle vært forbudt å legge ut bilder av sånne vakkerskapninger Spesielt når en av de fanger min oppmerksomhet tverdt. Vær så snill å ikke legg ut oppstillingsbilder av de. *jeg har en hund, det rekker, jeg har en hund, det rekker, jeg har en hund, det rekker* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 4. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2011 Vær så snill å ikke legg ut oppstillingsbilder av de. Agree Jeg er jo ikke spent på hvordan de mørke/grå brindle ser ut og om de ligner på sin bestefar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 5. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2011 Æsj.. Det skulle vært forbudt å legge ut bilder av sånne vakkerskapninger Spesielt når en av de fanger min oppmerksomhet tverdt. Vær så snill å ikke legg ut oppstillingsbilder av de. *jeg har en hund, det rekker, jeg har en hund, det rekker, jeg har en hund, det rekker* Agree Jeg er jo ikke spent på hvordan de mørke/grå brindle ser ut og om de ligner på sin bestefar. Nå må dere lukke øynene Her kommer oppstillingsbilder Courtborne Anko Courtborne Aoi Courtborne Shizune Courtborne Sai Courtborne Naruto Courtborne Kiba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 5. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2011 Nå må dere lukke øynene Her kommer oppstillingsbilder Courtborne Shizune *lukke øynene* Neeeei, ta den bort!! Men denne var stilig også: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar